سرویس تجسمی هنرآنلاین: آثاری از رضا درخشانی و پیمان شعفی در"Art Shop " بین المللی در مرکز تجارت جهانی دبی در طبقه هم کف اپرا گالری ارائه شده است. 

علاوه بر آثار این دو هنرمند کشورمان،  آثاری از چایی سانگ- پیل نقاش معاصر کره جنوبی ، اس جمیوس برادران دوقلوی اهل برزیل و رانسینان عکاس فرانسوی و ...   به روی دیوار  است. 

در کنار این نمایشگاه در طبقه زیرین اپرا گالری دبی شاهکارهای هنری از هنرمندان صاحب نام سراسر دنیا نظیر مارک شاگال، هانری ماتیس، الکساندر کالدر، جان دو بوفت و ... به نمایش گذاشته شده است.

پیمان شعفی که تاکنون در نمایشگاه های متعدد انفرادی و گروهی در داخل و خارج از ایران شرکت کرده است در این نمایشگاه بوم های سه بعدی کالیگرافی که با رنگ ماشین و جوهر کالیگرافی کار شده اند را به تماشا گذاشته است، وجه تمایز آثار او در مقایسه با سه بعدی های گذشته اش حرکت سه بعدی بوم هاست که به شکل منحنی شده اند  اما در کارهای گذشته  در یک خط صاف حرکت می کردند .

photo_2016-12-02_11-01-39

اما رضا درخشانی از نقاشان تثبیت شده ایران که در سال های اخیر آمریکا را برای اقامت برگزیده است، اخیرا نمایشگاه انفرادی در سوفیاگالری لندن داشته و با مدیریت این گالری بین المللی در سن پترزبورگ.... تور نمایشگاهی اروپا را پشت سر گذاشته است. 

اپرا گالری، یک گالری با رویکرد  Art Shop است که  در شهرهای مختلف دنیا مانند نیویورک، میامی، لندن، پاریس، موناکو، سنگاپور، سئول و ... شعبه دارد.