گروه هنرهای تجسمی هنرآنلاین: مجموعه نقاشی اثر نیره حسن‌پور با عنوان «رزم و بزم» در گالری آواد تهران تا ۲۵ اسفند از ساعت ۱۶ الی ۲۰ برای بازدید علاقمند برپا است.

حسن‌پور در این باره گفت: گوشه به گوشه این سرزمین پهناور منقوش به نگاره‌های عاشقانه و رزم دلاورانه دلدادگان به این مرز و بوم است زنان و مردانی که جنگیده و خون دل‌ها خوردند تا همواره شادمانه در بقای خوبی‌های این سرزمین پایکوبی کنند. جان‌مایه نقش نگاره‌های کهن در جان ما نفوذ کرده تا بقای هویت ملی و هنر بصری ما گردد، زمانه همواره بر ما سختگیر و سخت فراز بوده است و هزاران سال است که در رزم با این فراز و نشیب‌ها بوده ایم به امید بزم در روزهای نیک بذر عشق کاشتیم و در بقای آن شادمانه زیسته‌ایم.

وی ادامه داد: این مجموعه شامل ۲۳ اثر بر اساس داستان‌های شاهنامه و اشعار کهن شکل گرفته است لذا سعی کردم با سبکی مدرن و جدید نقاشی‌هایم را خلق کنم تا هم بیانگر داستان‌های کهن باشد و هم حس و حال خوب برای انسان معاصر داشت باشد.

این نمایشگاه بعد از تعطیلات نوروز از ۱۵ تا ۳۱ فرودین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و میزبان علاقمند و مراجعین محترم خواهدبود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی پاسداران شمالی، پایین تر از چهار راه فرمانیه روبروی بلوار دستواره نرسیده به نارنجستان یکم پلاک ۴۹۵_ ساختمان نارنجستان طبقه سوم، گالری آواد، مراجعه کنند.