به گزارش هنرآنلاین، فرصت بازدید از نمایشگاه بخش‌های رقابتی و بازار هنر شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر تا روز سه‌شنبه ۸ اسفند و مهلت تماشای آثار هنرمندان حاضر در نمایشگاه مفاخر هنرهای تجسمی به روایت گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران و آینه در آینه تا پنجشنبه ۳ اسفند تمدید شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه بخش‌های رقابتی و بازار هنر شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر می‌توانند تا تاریخ ۸ اسفند، همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ و روزهای جمعه و ۶ اسفند از ساعت ۱۵ الی ۲۰ به مجموعه فرهنگی هنری صبا (فرهنگستان هنر) مراجعه کنند.

هنردوستان همچنین برای تماشای آثار هنرمندان حاضر در نمایشگاه‌های مفاخر هنرهای تجسمی به روایت گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران و آینه در آینه می‌توانند تا تاریخ ۳ اسفند همه‌روزه از ساعت ۹ الی ۱۸ به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه کنند.

شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به دبیرکلی امیر عبدالحسینی درحال برگزاری است و آیین اختتامیه این رویداد، روز پنجشنبه ۳ اسفند از ساعت ۱۸:۳۰ باحضور مسؤولان هنری، دبیران و داوران جشنواره، استادان هنرهای تجسمی، هنرمندان و هنردوستان، در تالار وحدت برگزار می‌شود.