به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه آثار خوشنویسی« رقص قلم »  با هدف  معرفی آثار استاد هنرمند خوشنویس قنبر بلالی،  با حضور استاد غلامحسین امیرخانی ریاست محترم انجمن خوشنویسان ایران و استاد علی شیرازی، روز چهارشنبه 25 بهمن ماه ساعت 16 در نگارخانه گلستان گشایش می‌یابد.

استاد قنبر بلالی  متولد 1339 شهر کٌرد،  از سن ۱۱ سالگی آموزش خوشنویسی را نزد پدربزرگشان شروع کرده و در سال ۱۳۵۶ با استاد فقید نصراله معین اصفهانی وسال 1374 با استاد علی شیرازی مدرک ممتاز را دریافت کرد، وی در سال ۱۳۹۱ مدرک فوق ممتاز را دریافت کرده و در سال ۱۳۹۳ به درجه استادی  از انجمن خوشنویسان نایل شد،  استاد بلالی در چندین نمایشگاه دو سالانه خوشنویسی کشور و نمایشگاه‌های گروهی معتبر و مسابقات کشوری شرکت کرده و مقام کسب نموده و هم اکنون در شهرکرد و تهران به تدریس خوشنویسیِ هنرجویان مشغول هست.

 در نمایشگاه «رقص قلم»،  35 اثر خوشنویسی فاخر از استاد قنبر بلالی به نمایش در خواهد آمد.

علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی می‌توانند از 25 بهمن ماه تا 7  اسفند ماه هر روز از  ساعت ۱۰ تا ۱9 با مراجعه به نگارخانه گلستان از نمایشگاه« رقص قلم» دیدن کنند.

لازم به ذکر است به مناسبت نیمه شعبان و ولادت باسعادت حضرت قائم(عج) و به منظور ارادت اساتید خوشنویسی به ساحت مقدس ائمه معصومین(ع)، کارگاه و ورک شاپ خوشنویسی با حضور و همراهی استاد قنبر بلالی، روزهای پنجم و هفتم اسفند ماه از ساعت 16تا 18 در فرهنگسرای گلستان برگزار خواهد شد و علاقمندان به هنر خوشنویسی می‌توانند به صورت رایگان در این کارگاه شرکت نمایند.

گفتنی است فرهنگ سرای گلستان در میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک واقع شده است و شماره تماس 77813802 پاسخگوی شهروندان می‌باشد.