به گزارش خبرنگار هنر آنلاین، برپایی نمایشگاه ابدیت در  گالری خانه دوست جمعه 29 دی با شرکت 23 هنرمند و 34 اثر ارزنده با نمایشگاه گردانی فائزه هاجری و با استقبال خوب مخاطبان این عرصه هنری افتتاح شد.

که در این نمایشگاه هنرمندانی از جمله سحر اصغری، سوگند اکبری داریان، الهام امیدی قمی، ساحل امانپور، زهرا برفره، سالومه پایور، معصومه پرورده، سمیه پنانه، پریسا ترابیان، عاطفه ترابی بروجردی، مریم رضایی، علیرضا خداکرمی، رضا سمیاری، یاسمین سمیاری، مریم شریفی شوریجه، هادی زکریایی، رویا فرخی صدقیانی، حیدر عرفانی، عسل قهرمانی، فاطمه محبی، ماندانا هاشمی، فائزه هاجری در این رویداد هنری شرکت کردند.

همچنین  هنرمند مجسمه ساز سامان شادانلو (ایلخان) با یک اثر به صورت افتخاری در نمایشگاه ابدیت حضور داشت.

این  هنرمند مجسمه ساز در مورد برپایی نمایشگاه ابدیت افزود: نمایشگاه خیلی خوب بود، امیدوارم روزی برسد که گالری ها پر از مخاطبان علاقه‌مند به هنر قرار بشود. حتی مخاطبانی که اثر هنری خریداری نمی‌کنند به گالری ها حضور پیدا کنند.

بهداد نجفی هنرمند و گالری دار در مورد برپایی این نمایشگاه گفت: سطح آثار در هر سه رشته نقاشی، عکاسی و مجسمه کاملا ایده آل، چیدمان نیز خوب بود و آثار در یک سطح و متناسب باهم قرار گرفته بودند.

بهداد نجفی افزود: برگزاری نمایشگاه‌های گروهی موجب معرفی هر چه بهتر هنرهای تجسمی در جامعه می‌شود و موجب می گردد تا بازدید کننده‌های متفاوتی زیر یک سقف گرد هم جمع و با همدیگر آشنا شوند، همچنین تعامل بیشتری بین هنرمند و مخاطب صورت بگیرد.

وی ادامه داد:  این نمایشگاه ها محلی برای ایده و ایده پردازی است چرا که وقتی افکار متعددی را زیر یک سقف گرد هم می‌آورید خواه ناخواه با سبک و سیاق همدیگر آشنا می شوند و علاوه بر این برای آحاد جامعه هم موجب گسترش و آشنایی بیشتر با هنرهای تجسمی می گردد.

او درباره برپایی نمایشگاه در میان هنرمندان آثاری تجسمی که باعث تقویت هرچه بیشتر بین رشته ای‌های هنر می شود گفت: نمایشگاه ابدیت، که در آن آثار حجم ، مجسمه، نقاشی و عکاسی بود موجب تقویت فعالیت میان خیلی رشته های مرتبط شده بود و این برپایی ها باعث می شود تا افراد انگیزه بیشتری را پیدا کنند تا ایده‌های خلاقانه ای را خلق کنند.

مدیریت گالری خانه دوست نیز درباره برپایی نمایشگاه ابدیت گفت: از آثار خیلی راضی بودم چرا که از لحاظ کیفی آثار خوب بودند و اینکه کالیگرافی، نقاشی، حجم و عکس در آن دیده می شد، اما با این وجود هماهنگی بین آثار وجود داشت که ذهن مخاطب را منحرف نمی کرد، آثار به لحاظ فنی و تکنیکی نیز خوب بودند.

طوفان ارفع افزود: بازخورد نمایشگاه از سوی مخاطبان خوب بود و خوشبختانه در چند سال اخیر برنامه گالری گردی بین هنرمندان و هنردوست‌ها جزو برنامه های آخر هفته و عصرهای جمعه قرار گرفته و افتتاحیه ها شلوغ تر از قبل است و خیلی خوشحالم که اهمیت بیشتری برای هنر قائل می شوند.