به گزارش هنرآنلاین، «دو دیدگاه» (Two shot) عنوان نمایشگاه نقاشی‌های کامبیز حضرت پور و رضا علیزاده است که عصر جمعه 29 دی ماه در گالری آواد افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه، تعدادی از آثار این دو هنرمند که بیشتر با موضوع حیوانات است، به نمایش در می‌آید. این آثار با نگاه ویژه هنری و تکنیک‌هاى متنوع در قالب نقاشى و طراحى ارائه شده است. «دو دیدگاه» در محیطی متفاوت که حاصل ادغام یک گالرى هنرى در داخل یک کلینیک دندانپزشکى است، برگزار می‌شود.

دکتر امید یوسف زاده جراح دندانپزشک، مبتکر و مبدع ادغام کردن فضاى پزشکى و هنرى به یکدیگر است و تاکنون نمایشگاه‌های متعددی را از این دست را در این محل برگزار کرده است.

یوسف زاده معتقد است، نمایش آثار هنری در آوا دنتال گالری به عنوان یک کلینیک دندانپزشکی، می‌تواند اهدافی همچون کاهش اضطراب در محیط دندانپزشکی، معرفی آثار هنری، آشنایی بیشتر با هنرمندان و خاطره‌سازی در یک محیط جدید را برای مراجعان و بیماران به کلینیک دندانپزشکی محقق سازد. همچنین این ابتکار می‌تواند باعث تغییر دید و ذائقه هنری بیمارانی شود که شاید هیچ‌گاه وقتی برای دیدن آثار هنری نداشته‌اند یا نگذاشته‌اند.

«دنتال گالری» این فرصت را برای آن‌ها فراهم کرده تا در حالی که برای خدمات دندانپزشکی مراجعه می‌کنند، با هنر و شکل متفاوتی از یک محیط درمانی نیز روبرو شوند.

گشایش نمایشگاه نقاشی «دو دیدگاه» (Two shot) جمعه 29 دی ماه ساعت 16 الی 21 خواهد بود و بازدید عمومی از نمایشگاه 30 دی تا 15 بهمن ماه است و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه ساعت 16 الی 20 بازدید کنند. گالری آواد در پاسداران، بالاتر از چهارراه فرمانیه، روبروی بلوار دستواره، پلاک 495، ساختمان نارنجستان، طبقه سوم قرار دارد.