گروه تجسمی هنرآنلاین: طراحی اصلی هرژه برای نسخه سال ۱۹۴۲ تن‌تن که هنوز به عنوان جلد این کتاب استفاده می‌شود، سال آینده حداقل ۲ میلیون یورو (۱. ۷ میلیون پوند) به فروش می‌رسد. این تصویرسازی با جوهر هندی و گرافیت انجام شد و برای جلد نسخه سال ۱۹۴۲ تن تن در آمریکا استفاده شد. پس از آن با دیگر برای جلد نسخه رنگی ۱۹۴۶ استفاده شد، نسخه‌ای که هنوز در کتاب استفاده می‌شود.

«تن تن در آمریکا» سومین کتاب از مجموعه تن تن است و گزارشگر جوان بلژیکی به ایالات متحده سفر می‌کند و زمانی را در شیکاگو و غرب میانه می‌گذراند. این کتاب ابتدا در سال ۱۹۳۲ با یک تصویر چاپی کوچک روی جلد منتشر شد که تن تن را در حالی که روی سنگی نشسته و سگش اسنوی در کنارش دراز کشیده است نشان می‌دهد. نسخه سوم، در سال ۱۹۳۷، تصویر جلد کوچکی از تن تن سوار بر اسب داشت. این تصویر روی کاغذ چاپ شد و مستقیماً روی جلد کتاب چسبانده شد. اما در اوایل دهه ۱۹۴۰، تکنیک‌های چاپ تکامل یافته بود و امکان ساخت یک جلد تمام صفحه رنگی را فراهم کرد.

نقاشی هرژه برای نسخه ۱۹۴۲ توسط Artcurial در پاریس، ۱۰ فوریه به عنوان بخشی از حراج «دنیای هرژه» ارائه می‌شود. قطعاتی از آثار هنری تن تن هرژه در سال‌های اخیر در حراجی‌ها به فروش رفته است. در سال ۲۰۲۱، تصویری برای جلد Le Lotus Bleu که به دلیل گران بودن به تولید انبوه نرسیده و روی جلد کتاب استفاده نشده بود، رکورد جدیدی را به عنوان گران‌ترین اثر هنری مربوط به کتاب‌های مصور ثبت کرد و  ۲. ۳ میلیون یورو به فروش رفت.

تن تن اولین بار سال ۱۹۲۹ در یک کمیک استریپ ظاهر شد و در ۲۴ کتاب حضور داشت. هرژه که نام اصلی او ژرژ رمی بود سال ۱۹۸۳ درگذشت.