به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه «آدم‌ها و افسانه‌ها» روز جمعه ۲۹ بهمن در گالری ویژه افتتاح می‌شود. این نمایشگاه مجموعه‌ای منتخب از آثار بهرام دبیری است که توسط امراله فرهادی آردکپان، علیرضا مصطفی‌زاده ابراهیمی و مجید عباسی گردآوری شده و به صورت انحصاری در نگارخانه ویژه بازنشر و به نمایش گذاشته می‌شود.

آثار انتخاب شده این نمایشگاه ۲۱ اثراست که به تعداد محدود ۳۰ نسخه از هرکدام روی مقوا‌های ایتالیائی کتان فابریانو (رزاسپینا و تیه‌پولو) و کرافت آمریکایی به روش چاپ دستی با دستگاه پرس، مشکی‌کوب شده است.

بسیاری از این تک‌اثر‌ها پس از چاپ، با رنگ آکریلیک، پاستل، مدادرنگی یا رنگ‌های دیگر، توسط هنرمند رنگ‌گذاری، شماره‌گذاری و امضاء شده که هرکدام حکم یک اثر اصل و بدیع را دارد.

کاتالوگ نفیس این آثار نیز در ۷۲ صفحه به تعداد ۵۰۰ نسخه منتشر شده که ۲۰۰ جلد آن، با صحافی ویژه شماره‌گذاری شده و با امضای هنرمند در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

نمایشگاه «آدم‌ها و افسانه‌ها» ۲۹ بهمن تا ۲۰ اسفند در نگارخانه ویژه برپا می‌شود، علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به خیابان خرمشهر، خیابان شهید عربعلی، خیابان سوم جنوب غربی میدان سوم، ساختمان شماره ۵‌ نگار خانه ویژه مراجعه کنند.