سرویس تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاه آنلاین مجموعه آثار علی ذاکری با عنوان "در دشت‌های کودکی" توسط گالری سرادی‌پور برگزار می‌شود.

مراسم افتتاح این نمایشگاه به صورت مجازی ساعت 10 شب جمعه 29 فروردین‌ماه به‌صورت زنده در صفحه‌ اینستاگرام گالری سرادی‌پور به نشانی @saradipour.art با حضور علی ذاکری و داریوش حسینی برگزار می‌شود.

علی ذاکری در بخشی از بیانیه این نمایشگاه نوشته است: "کار در دل طبیعت تجربه‌ای عمیق از لحظه‌های سکوت است. سکوت عظیم؛ هیچ بزرگ؛ تهی از جهانی که بودن آدمی را به چالش می‌کشد! تجربه‌ای از آوارگی‌ست؛ عجز از چیزی که یا نمی‌یابی و یا در انتخابش مرددی؛ یا تجربه لذت تماشایی که حجم زیبایی روبرویت را نمی‌توانی تاب بیاوری؛ و تو بی‌آنکه خود بدانی از جایگاه ناظر بدل به منظر می‌شوی؛ به تکه‌ای از طبیعت. اصلاً می‌شوی خود طبیعت و آنگاه آرامش تو را فرامی‌گیرد..."

dd

گفتنی است ده درصد از فروش آثار این نمایشگاه به حمایت از هنرمندان نقاش متأثر از شرایط و محدودیت‌های پیش آمده به دلیل شیوع ویروس کووید-19 اختصاص خواهد یافت.

آثار این مجموعه علاوه بر اینستاگرام گالری بر روی پلتفرم آرتسی Artsy.net و آرت نت Artnet.com  تا 30 خردادماه قابل مشاهده است.