به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه نقاشی عیسی جباری ممقانی با عنوان " معشوقه معتدل" در گالری آس برگزار می‌شود. عیسی جباری متولد ۱۳۵۷ در تبریز است و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده و به عنوان نقاش، کیوریتور، مشاور و نویسنده هنری ادامه داده است.

جباری سابقه برگزاری ۸ نمایشگاه انفرادی در گالری‌های شیث، بهمن، الهه و ساربان را دارد و در بیش از ۴۰ نمایشگاه گروهی شرکت کرده است. او از سال ۸۴ مدیر و مؤسس آموزشگاه هنرهای تجسمی سولار است و همکاری و تحریر بیش از ۵۰ مقاله، متن و تحلیل برای مجله تخصصی تندیس را در کارنامه خود دارد. او به عنوان مشاور،کوردینیتور و کیوریتور در بیش از ۲۰ نمایشگاه گروهی و انفرادی در گالری‌های الهه، ۲۶، ایوان، ساربان، آرت تایم، ویستا، سایه، آس و... حضور داشته است.

جباری در استیتمنت نمایشگاه " معشوقه معتدل" آورده است: " گسستگی‌های متراکم، چندگانگی‌های معمول و یک کل نامأنوس، درک امروز من از پیرامون زندگی است، و نه خود زندگی. هجوم هر چیز یا شیء و عدم مقاومت در برابر تلنبار تاریخی آن، از من موجودی رسوبین ساخته است.

عرصه زیست و جغرافیای فرهنگی و سیاسی خویش را مرور می‌کنم، گاه به جنگ و گاه محترمانه مورد هجوم تجربیات فرهنگی دیگران بوده‌ایم. انباشت این حجم از اطلاعات فرهنگی( بخوانیم رنگی) همین‌جا پیش چشممان ذخیره می‌شود. با این مختصات انسانی رام در مقابل هجمه و تغییر، چندپاره، با ویژگی‌هایی ناهمگن، ساخته می‌شود. و من معشوقه‌اش می‌نامم.

 معشوقه نه نمی‌گوید. میزبان تازه‌هاست و هی نو می‌شود. البته با سرعت! مخدوش می‌شود تا آسایش اش فراهم شود، او به هر کیفیتی باید که زیبا و خاص باشد. او تلاش می‌کند منفعل باشد در یک قاب خوب و با احساس. او لحظاتی ژرف به نظر می‌آید! می‌نشیند و نگاهش محو افق می‌شود. حال، من هم در پی او هستم."                                  

نمایشگاه "معشوقه معتدل" روز جمعه 4 بهمن‌ماه ۱۳۹۸ افتتاح شده و تا 14 بهمن ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۴ به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، جنب بانک پارسیان، پلاک ۱۸۳۱ مراجعه کنند.