به گزارش هنرآنلاین، فرهاد سلیمانی، مجتبی کوچکی و سید احسان باقری داوری بخش عکس دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی را بر عهده گرفتند.

فرهاد سلیمانی متولد 1343 است و عضویت در هیئت مدیره و نایب رئیس انجمن عکاسان مطبوعات، داوری جشنواره‌ها و مسابقه‌های عکاسی از جمله جشنواره عکس مطبوعات، اولین مسابقه عکس ورزشی، مسابقه عکس سالمندان و عضویت در هیئت علمی دانشگاه هنر و تدریس در آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها از دیگر سوابق وی است.

مجتبی کوچکی متولد 1356 است و حرفه عکاسی را از سال 1376 آغاز کرده است. مسئولیت  آژانس عکس و نمایشگاه‌های خانه در خانه عکاسان حوزه هنری و برگزاری و حضور در نمایشگاه‌های انفرادی و جمعی از جمله همراه با گروه طوسی در گالری لاله از دیگر سوابق حرفه‌ای این هنرمند است. وی در حال حاضر مدیریت پایگاه عکس چیلیک را بر عهده دارد.

سید احسان باقری 1360 در شمیران و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد روان‌شناسی مشاوره است. وی از سال 1387 تاکنون مدرس دانشگاه بوده است و در سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران عضویت دارد. باقری مدیر هنری شرکت‌های "مکین دریا" و "تیواصنعت" را نیز به عهده داشته است. وی پایان‌نامه کارشناسی ارشد خود را با موضوع "بررسی اثربخشی عکس درمانی برای افزایش خودپنداره‌ دانشجویان" ارائه کرده است. وی در حال حاضر مدیریت خانه عکاسان حوزه هنری را بر عهده دارد.

دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی به همت مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر برگزار می‌شود. فراخوان و مقررات شرکت در این رویداد در سایت www.artfest.ir قرار دارد و آخرین مهلت ارسال آثار به آن 6 مهرماه اعلام شده است.