به گزارش هنرآنلاین؛ این فستیوال هنری با مدیریت و کیوریتوری علی فیروزجنگ با اجرای ده هنرمند برجسته و یک اجرای گروهی تا 25 مردادماه 98 ادامه خواهد داشت. 

در این فستیوال با توجه به وجود رویکردهای آموزشی، کارگاه‌هایی نیز به صورت رایگان توسط فیروزجنگ برگزار خواهد شد که شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها در قالب گروه "بن‌بست" با یک اجرای گروهی به صورت عملی این مدیوم را تجربه خواهند کرد.

این  فستیوال تجسمی با همکاری شرکت فرهنگی هنری سایدا و کیوریتوری و مدیریت علی فیروزجنگ میزبان علاقه‌مندان به این هنر خواهد بود. 

پوستر این فستیوال توسط یاسمن داودی و با الهام از پرفورمنس‌آرت "رابطه در زمان" که توسط مارینا آبراموویچ و اولای در سال 1977 اجرا شد، طراحی شده است.

گفتنی است، این فستیوال با همیاری و همکاری کسری علیها، مدیر داخلی گالری علیها، صورح واحدزاده، مدیرعامل شتاب‌دهنده سیسوتِک، رخشید فنایی مشاور هنری پلتفرم هنرگردی و استودیوی هنری تصویر خیال نقره‌ای برگزار می شود.

اولین دوره  فستیوال تجسمی "بن‌بست" همه روزه به جز شنبه‌ها راس ساعت 19 در گالری علیها تهران میزبان علاقه‌مندان به این هنر خواهد بود. امیر راد، نسیم احمدپور، مهین صدری، مهدی صدر، علی راضی، پگاه طبسی‌نژاد، پژمان حسینی، یاسر خاسب، علیرضا امین‌مظفری و گروه بن‌بست، از جمله هنرمندان این دوره از فستیوال هستند.

در پایان ذکر این نکته الزامی است که تمامی اجراها و کارگاه‌ها برای عموم آزاد و رایگان است.