به گزارش هنرآنلاین، علی‌محمد زارع رییس موزه هنرهای معاصر تهران طی پیامی درگذشت احمد رضادالوند هنرمند گرافیست، نویسنده و منتقد هنرهای تجسمی را به جامعه هنری تسلیت گفت.

در پیام تسلیت علی‌محمد زارع رییس موزه هنرهای معاصر تهران آمده است: دیگر بار عزیزی ارشمند با گشودن آغوش به روی زندگی دیگر، جامعه هنری و اهالی رسانه را در ماتم فقدان خود در دنیای مادی اندوهگین ساخت.آن گرامی رسالت دنیایی خود را با تدریس وخلق آثاری ارشمند به فرجام رساند و رهسپار تجربه‌ای دیگر شد.

علی محمد زارع ضایعه درگذشت این عزیز و گرامی را به خانواده آن بزرگوار ، جامعه هنرمندان هنرهای تجسمی واهالی رسانه تسلیت گفت و از خداوند متعال برای آن عزیز رحمت و مغفرت واسعه و جهت بازماندگان، جامعه هنری و اهلی رسانه، طلب صبر و اجر می‌نماید.

 

پیام تسلیت فرهنگستان هنر به مناسبت درگذشت احمدرضا دالوند

بار دیگر جامعه هنری ایران در سوگ از دست دادن هنرمندی تاثیر‌گذار و ارزشمند سوگوار شد.

درگذشت هنرمند گرانمایه و پژوهشگر شاخص حوزۀ هنر، زنده یاد احمدرضا دالوند را به جامعه هنری کشور و خانواده ایشان تسلیت گفته و از درگاه پروردگار رئوف رحیم برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت داریم.

زنده یاد دالوند فارغ‌التحصیل گرافیک از دانشگاه تهران و از شاگردان مرتضی ممیز بود که سال‌ها در عرصه گرافیک و مدیریت هنری فعالیت درخشان داشت و از وی به عنوان یکی از نخستین تصویرگران رسانه‌ای بعد از انقلاب اسلامی یاد شده است.

 

پیام تسلیت بنیاد فرهنگی روایت فتح

کسی کو نکونام میرد همی/زمرگش تاسف خورد عالمی

در نهایت اندوه و تأسف، درگذشت ناباورانه استاد مسلم عرصه هنرهای تجسمی کشور، استاد فقید احمدرضا دالوند، جامعه فرهیخته هنری ایران را سوگوار کرد.

حضور حرفه ای و ثمربخش این استاد برجسته در مجامع بین المللی و داخلی همواره بر وزانت و اعتبار آن رویداد هنری می افزود.

طراحی صدها لوگو، پوستر، طرح های بصری و گرافیکی، نام واره نشریات مختلف و صفحات گوناگون نشریات و جراید کشور و چندین طرح پژوهشی از ثمرات و نتایج حضور حرفه ای وی در عرصه گرافیک کشور بود.

جشنواره هنر مقاومت میزبان آخرین حضور حرفه ای این عزیز سفر کرده بود و حضور وی در سمت دبیری بخش علمی پژوهشی جشنواره همواره افتخار و اعتباری برای هنر مقاومت ایران اسلامی به شمار خواهد رفت.

انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح همراه با جامعه هنرمندان تجسمی ایران سوگوار و عزادار عروج این هنرمند نام آور می‌باشد و ضمن تسلیت به خانواده محترم این فقید سعید و آرزوی صبر جمیل، علو درجات ایشان را از درگاه حضرت باری تعالی جل جلاله مسئلت می نماید.