به گزارش هنرآنلاین، فاطمه شمیمی ـ عکاس تئاتر ـ از روز شنبه 30 تیرماه منتخب آثار عکاسی خود را از نمایش‌های اجراشده طی سال‌های گذشته، در فرهنگسرای آفتاب به معرض نمایش خواهد گذاشت.

شمیمی در این نمایشگاه 20 تابلو عکس با ابعاد 30 در 45 را از نمایش‌هایی مانند "خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار از زندگی و قتل میرزا تقی‌خان فراهانی"،"خاطرات هنرپیشه نقش دوم"،"مرگ یزدگرد"،"حباب"، "نفرین طبقه گرسنه"،"آخرین انار دنیا" و ... روی دیوار فرهنگسرای آفتاب به نمایش می‌گذارد.

نمایشگاه عکس "صحنه"، دومین نمایشگاه انفرادی این عکاسِ هنرمند است. شمیمی که در رشته نرم‌افزار تحصیل کرده، از سال 92 قدم به دنیای عکاسی حرفه‌ای گذاشته و تاکنون در چهار نمایشگاه عکس گروهی و انفرادی طی سال‌های 92 تا 95 در فرهنگسراهای خاوران، هنگام و اشراق شرکت داشته است. همچنین او دو دوره در سال‌های 94 و 95 داور مسابقه عکس موبایلی "شهرِ مهربانی" بوده است.

شمیمی درباره برپایی این نمایشگاه گفته است:"همیشه از دیدن تئاتر لذت برده‌ام. هر نمایش، برایم داستانی بود از زندگی، غم، عشق و دوستی، و تحقق رویاهایم گاهی میان بازیِ بازیگران و رقص نور بر صحنه تداعی می‌شود. خوشبختانه هنرِ موردِ علاقه‌ام ـ عکاسی ـ به یاری‌ام آمد تا بتوانم صحنه‌های دوست‌داشتنیِ تئاترهایی را که می‌بینم ثبت کنم و خوشحالم که اکنون می‌توانم دیدگاه خود را از دریچه‌ی دوربین، با علاقه‌مندانِ تئاتر و عکاسی به اشتراک بگذارم".

علاقه‌مندان به شرکت در مراسم گشایش نمایشگاه عکس "صحنه" می‌توانند روز شنبه ساعت 16 تا 18 از این نمایشگاه در نشانی خیابان دکتر شریعتی، روبه‌روی خیابان دولت،کوچه امام‌زاده، فرهنگسرای آفتاب دیدن کنند.

گفتنی است این نمایشگاه تا 4 مردادماه ادامه خواهد داشت.