به گزارش هنرآنلاین، این مجموعه شامل سیزده اثر است که از فرم و رنگ شروع می شود و به دیدن آن نادیدنی می‌انجامد: حس زن بودن.

عکس‌­های این مجموعه توسط سیامک زمردی مطلق انتخاب شده‌­اند. مریم قهرمانی‌زاده مدرک عکاسی پیشرفته خود را زیر نظر دفتر مطالعات و توسعه دانش و مهارت­‌‌های سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ نموده است. در این نمایشگاه آثاری از این هنرمند جوان ارائه شده که ترکیبی از فرم­‌ها و رنگ­هاست و هارمونی خاصی در انتخاب عکس‌­ها مد نظر سیامک زمردی مطلق برای نمایش در این مجموعه بوده است.

این نمایشگاه در روز جمعه 4 اسفند ماه افتتاح و تا دهم اسفند ماه ادامه خواهد داشت. ساعات بازدید این نمایشگاه در روز افتتاحیه از ساعت 16 الی 21 و در سایر روزها از ساعت 16 لغایت 20 خواهد بود. نگارخانه بهارک در ده‌ونک، خیابان شهید صابری، کوچه یکم، پلاک یک قرار دارد.

نگارخانه بهارک با هدف توسعه و ارائه هنر هنرمندان جوان ایران زمین و با رویکرد حمایت از هنرمندان جوان، تکریم پیشکسوتان و توجه به یادگیری و آموزش از طریق نشست‌­ها و کارگاه‌­های هنری و همچنین توجه به جنبه­‌های اقتصادی و اجتماعی هنر در پاییز 1396 با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأسیس شده است.