به گزارش هنرآنلاین، در این نمایشگاه ۳۰ اثر از ۲۳ هنرمند که حاصل تلاش چندین ماهه آنها در زمینه نقاشی و چیدمان است، روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه با عنوان "نرگس" در نگارخانه برگ سازمان زیباسازی شهر تهران، به نمایش در خواهد آمد.                             

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان چون علیرضا آدم بکان، شاه‌پری بهزادی، مرتضی پورحسینی، حسین تمجید، بهنازجلالی، فرناز ربیعی‌جاه، لیلی رشیدی، نازنین رجب دوست، مهشید رحیم تبریزی، سپیده سحر، سارا سهیلی‌فر، کیوان عسگری، سمیراعلیخانزاده، الهام فاطمی، محمدرضا قربانی، ماتیسا کازرونی، میترا کاویان، نگار کلانتری، مانلی منوچهری، عنایت‌الله نظری نوری، حسین نوروزی، گیزلا وارگاسینایی و بیتا وکیلی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

فرناز محمدی مسوول نگارخانه برگ و کیوریتور این نمایشگاه در استیتمنت نمایشگاه "نرگس" نوشته است:  آثار این نمایشگاه، حاصل تجمیع هنرمندانی است که برای ارج نهادن به هویت ملی سرزمین‌مان، هنرمندانه برخاستند.

هرچند تک تک این هنرمندان جایگاه بین‌المللی دارند، ولی به نام نرگس و شادباش ثبت جهانی گل نرگس در کشورمان به خلق آثاری بدیع پرداختند و میراث طبیعت شکوه آمیز و سراسر احساس را درآثارشان تجلی بخشیدند.

حال آنچه نمایشگاه را از لطف دوچندان برخوردار می‌نماید، رویکرد هنرمندانه به موضوع، درمحل تلاقی ذهن و احساس است. رویکردی ظاهرا طبیعت‌گرایانه که به واسطه گرایش‌های گوناگون، در نهایت به رویکردی پست مدرن می‌انجامد و مسیر را هموار می‌سازد برای نیل به ماهیت هنرمعاصر که از رایج‌ترین مضامین در آثار هنرمندان معاصرجهان است.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز چهارشنبه ١٨ بهمن ماه از ۱۵ تا ۲۰ در محل نگارخانه برگ واقع درمیدان هروی، خیابان وفامنش، کوچه جمالی شرقی، پلاک ١٢، عمارت عین الدوله برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا ۱۲ اسفندماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ از این نمایشگاه بازدید کنند.