سرویس تجسمی هنرآنلاین:  روز جمعه ٢٩ دی‌ماه، نمایشگاه نقاشی سروناز سلطانی با عنوان  "جایی دیگر" در نگارخانه فوقانی موزه هنرهای زیبا با حضور جمعی از هنرمندان و علاقمندان افتتاح می‌شود.

سروناز سلطانی هنرمند نقاش در رابطه با آثارش به خبرنگار هنرآنلاین گفت: مجموعه حاضر تلاشی است مستمر برای زنده نگه داشتن یادها و خاطره‌ها و بازنگری بخشی از روزگار گذشته که همواره پرداختن به آن یکی از دغدغه‌های من بوده است. در آثار من نوعی توهم میان بودن‌ها و رفتن‌ها وجود دارد، نوعی گفتمان میان نسل‌ها و تقابلی میان حال و گذشته، در هم آمیختگی میان رنگ‌های جدید تنیده شده در گذر زمان.

وی افزود: نگاه من به گذشته و کنکاش در زمان، شوقی سرشار از تلاش و مبارزه برای زندگی در من بوجود می‌آورد، ماندن میان حقیقت و مجاز. این دیدگاه، مرا بر آن داشت که مجموعه فعلی پدید آید.

سروناز سلطانی که کارشناس نقاشی است در این نمایشگاه ١٣ اثر در معرض دید عموم قرار می‌دهد که این آثار عموما در اندازه ١٠٠ در ١٢٠ سانتیمتر هستند. تکنیک آثار سلطانی ترکیب مواد بوده و اغلب آثار، بواسطه بکارگیری مواد مختلف توسط هنرمند، دارای کمی برجستگی نسبت به سطح بوم نقاشی است.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا تاریخ ٦ بهمن، همه روزه از ساعت ٩ تا ١٦ و روزهای جمعه از ساعت ٩ تا ٢٠ به نشانی، تهران، خیابان ولیعصر، خیابان فلاحی(زعفرانیه) انتهای خیابان طاهری، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، موزه هنرهای زیبا مراجعه کنند.