به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، صبح روز یکشنبه 29 مرداد دکتررضا معصومی راد رییس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه به همراه جمعی از معاونین و کارشناسان این سازمان درموسسه هنرمندان پیشکسوت حضور یافته و از مراحل نوسازی ساختمان جدید بازدید کردند.

همچنین پس از این بازدید گروهی، طی نشستی ، در زمینه بودجه سال ۹۶ و ۹۷ و برنامه های آتی این موسسه گفت و گو و مذاکرات کارشناسی انجام شد.

 در ابتدای این جلسه دکتر معصومی راد پس از ابلاغ سلام دکتر محمدباقر نوبخت برای پیشکسوتان هنر ایران، ضمن ابراز علاقه قلبی برای حضور در موسسه، گفت: پیش از این و از مدتها قبل در چند نوبت قرار بود به موسسه هنرمندان پیشکسوت بیاییم و از اقدامات صورت گرفته در ساختمان جدید  بازدید کنیم ولی متاسفانه هر بار به دلیلی این امکان به وجود نیامد و به تعویق افتاد.

وی افزود: همواره این عزم از دکتر نوبخت و تیم مدیریتی ایشان وجود داشته است که در راستای تکریم و تجلیل از هنرمندان باسابقه و پیشکسوت کشور کوتاهی نشود ، چه زمانی که در پی خرید ساختمان جدید و در خور شانی برای آنان بودیم، چه اکنون که این مکان برای این قشر فراهم شده تا بتوانند در آن رفت و آمد داشته باشند، مشکلاتشان را پیگیری کنند و به بیانی دیگر آن را خانه خود بدانند، خدا را شکر که این تشکیلات آنگونه که میبینم به این سمت حرکت می کند و در مسیر خوبی قرار دارد، هرچند هنوز با ایده آل ها فاصله دارد اما با مقتضیات زمان و موانع موجود حرکت خوبی صورت گرفته است. 

معصومی راد در بخشی از سخنان خود ضمن اشاره به پیشنهاد موسسه برای ساخت آمفی تئاتر و استودیوی صدا، اینگونه  طرح ها را ضروری و آن را  از ملزومات مورد استفاده هنرمندان قلمداد کرد، زیرا هم می تواند در آینده درآمدزایی ایجاد کند و هم اینکه هنرمندان امکان ارائه تخصص های هنری خود را دارند ، ضمن انکه حتما انتظار دارند فضایی که متعلق به آنها است دارای امکانات خوبی باشد.

در این نشست مباحثی از سوی آقایان دکتر محمود عزیزی ، محسن علی اکبری اعضای هیات مدیره ،  جعفری نژاد ، اسماعیلی و خانم نوروزی معاونین دفتر امور فرهنگ ، گردشگری و ورزش در خصوص چگونگی تخصیص و میزان بودجه مورد نیاز موسسه هنرمندان پیشکسوت برای تکمیل و راه اندازی پروژه هایی همچون سالن آمفی تئاتر موسسه ، استودیوی چند منظوره صدا و تصویر و... ، برنامه های فعلی و سال آینده مطرح شد.