به گزارش  هنر آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای ارسباران، نمایشگاه گروهی" اسطوره مجسم" با عکس‌های انتزاعی و طبیعت و نمایشگاه" آواز ریشه ها "با حجم های چوبی از آثار احمد مشکور همزمان با اجرای ویژه برنامه های جشنواره تابستان با شعارفصل مهربانی یکم تا 10 مرداد در فرهنگ سرای ارسباران به نمایش درمی آید .

نمایشگاه "اسطوره مجسم" با عکس‌هایی با موضوع طبیعت و عکس های انتزاعی در ابعاد مختلف از  بابک صابریان مقدم پور، احسان ادیبی و توحید بهرام پوری کارشناس رشته عکاسی با نگاهی متفاوت به اهمیت درختان در زندگی انسان در گالری شماره 3 ارسباران برای بازدید عموم به نمایش در می آید.

هم چنین در نمایشگاه "آواز ریشه ها" 12 حجم چوبی در ابعاد مختلف در گالری شماره دو ارسباران در معرض دید عموم قرار می گیرد.

احمد مشکور متولد سال 1358 شهر بجنورد از شهرهای خراسان شمالی است . وی در رشته مهندسی کشاورزی و اصلاح نباتات فارغ التحصیل شد . وی برگزاری نمایشگاه های انفرادی و گروهی در خراسان شمالی و شرکت در جشنواره های هنرهای تجسمی فجر را در رزومه هنری خود دارد .

جشنواره تابستانی با شعار فصل مهربانی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با رویکرد نشاط، عصرهای شاد، ارتقای فرهنگ مطالعه و آدینه ها عیدند در مناطق 22 گانه تهران در حال برگزاری است .

علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه می توانند ساعت 9 تا 20 به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعی ، بالاتر ازسیدخندان، خ جلفا مراجعه یا با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند.