به گزارش هنرآنلاین، نویسندگی  تئاتر «صندوقچه مادر بزرگ» را نرجس رونق و کارگردانی  آن را زهرا رونق بر عهده دارد.

این نمایش شاد و موزیکال روایت گر داستان بچه بسیار بازیگوشی است که با اذیت کردن دوستان و خانواده‌اش روز‌ها را می‌گذراند تا اینکه یک روز در زیر زمین خانه اتفاقات عجیب و هیجان انگیزی برایش رخ می‌دهد... .

این نمایش از تولیدات پردیس تئاتر تهران است که به تهیه کنندگی کانون ایراندخت که در این مجموعه فعالیت دارد آماده شده است. دیگر عوامل اجرای این نمایش عبارتند از :

بازیگران: حدیث سلیمانی درچاق، اسرا سویزی، نرگس بی پروا، سید مهدیار موسوی، فاطمه نظری، هلیا طاهری خاص، محمدصدرا سویزی، حسین سلیمانی درچاق، عسل نصرالهی، فاطمه بی پروا، سارینا بیبود، حنانه طاهری خاص، حلما طاهری خاص، پرنیا محمد مرادی، یاس اله وردی بیک و شایان آقا موسوس طرانی

طراح صحنه: حسین نظری،طراحی و دوخت لباس: خدیجه نظری، گریم: لیلا باقرزاده، زهرا رونق،نورپرداز: امیر صالح نجاری،اوپراتور نور و صدا:  مهدی نظری،عکاس و طراح تیزر: اکبر حقیقی،گرافیست و طراح پوستر : نرجس رونق

بهای بلیت این نمایش ۷۰ هزار تومان است و علاقه مندان برای تهیه بلیت  می‌توانند به سایت تیوال( لینک  https://www.tiwall.com/p/sandoghche )یا از طریق گیشه اقدام کنند.

با توجه به مضمون آموزشی این نمایش، دانش آموزان مدارس می‌توانند به صورت گروهی صبح و عصر از این نمایش دیدن کنند برای هماهنگی در این خصوص مدارس می‌توانند با شماره 09923788915 در ارتباط باشند.