به گزارش هنرآنلاین، به نقل از ایسنا، حسین دشتی با اشاره به گشایش نمایشگاه نقاشی و تصویرسازی هنرمند بافقی در نگارخانه حوزه هنری یزد، اظهار کرد: در این نمایشگاه 40 اثر نقاشی و تصویرسازی در زمینه‌‌های مختلف از جمله تذهیب و حیوانات، کاری از  منصوره کارگران بافقی به نمایش گذاشته شد .

وی با بیان این که برخی از تصویرسازی‌های ارائه شده بسیار زیبا و خلاقانه است، گفت: این آثار با خطوطی سیاه و قاطع، محکم و هماهنگ بر زمینه سفید تصویر شده است. خطوط ترسیمی از ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه هنرمند نشأت گرفته و حس کشف رمز در آثار، مخاطب را به کنکاش و جستجو دعوت می‌کند .

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری یزد افزود: این هنرمند آثار خود را با استفاده از تکنیک‌های رنگ و روغن، پاستل، سیاه قلم، خودکار و راپید خلق کرده است .

این مقام مسئول تصریح کرد: هرچند این آثار با بهره‌گیری از ابزاری ساده خلق شده‌اند اما این سادگی به این معنا نیست که خلق چنین آثاری سهل و آسان باشد. هنرمند در آثارش به بهترین نحو جوهر ذاتی موجوداتی که ترسیم کرده را نمایان ساخته و از این لحاظ جزو معدود آثاری است که ارتباط سوژه و تکنیک را به خوبی نشان می‌دهد .

دشتی در ادامه با اشاره به این که آثار ارائه شده حاصل چهار سال تلاش این هنرمند است، گفت: هنرمندان شهرستان‌ها می‌توانند آثار هنری خود را در نگارخانه این مرکز به نمایش بگذارند. 

گفتنی است؛ نمایشگاه "نقش جان" از  25 اردیبهشت ماه تا چهارشنبه سوم خردادماه صبح‌ها از ساعت 8 تا 13 در نگارخانه حوزه هنری یزد واقع در خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی پذیرای علاقه‌مندان است.