سرویس استان‌های هنرآنلاین: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در شب اجرای کنسرت علی زند وکیلی، موسیقی‌دان شیرازی، پس از هنرنمایی این هنرمند؛ بر حمایت از حفظ و اشاعه موسیقی سنتی و ایرانی تاکید کرد و گفت: موسیقی سنتی ایران می‌تواند ضمن حفظ هویت ملی و ارزش‌های اخلاقی که در اشعارش نهفته است، رغبت جوانان را توسط آثار هنرمندانی چون علی زند وکیلی به هنرهای فاخر صدچندان کند.

علی زند وکیلی خواننده آواز ایرانی نیز در این آیین گفت: من سال‌ها به موسیقی محلی عشق ورزیده‌ام و مطمئن هستم در ادامه هم با آن لذت خواهم برد و با این فضا بیگانه نیستم.

این خواننده و نوازنده موسیقی با اشاره به اینکه قطعاتی کاملاً ایرانی را اجرا کردم، افزود: به واسطه زحمتی که سال‌ها برای این موسیقی کشیده‌ام و به آن خاطر که خودم را وامدار این نوع موسیقی می‌دانم و به آن افتخار می‌کنم، باز هم در این مسیر قدم می‌گذارم؛ بویژه برای شیرازی های هنر دوست و هنر شناس. سال‌ها زحمت کشیده‌ام، مقالات و نقدهای مختلف را خوانده‌ام. تجارب من در نوازندگی و مسیری که در مبانی موسیقی طی کرده‌ام، به مراتب بیش از سال‌های آواز خواندنم است.

گفتنی است در پایان به دعوت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ علی زند وکیلی برای جمعه ١٥ اردیبهشت ماه جاری نیز اجرایش را تمدید کرد.

الهه بهرامی