به گزارش هنرآنلاین، به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احد جاودانی در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان با تشریح برنامه‌های برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور ناشران داخلی و خارجی از ۱۶ تا ۲۱ بهمن در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عنوان کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان ۱۶ لغایت ۲۱ بهمن ۹۵ در جاده ساری - قائم‌شهر، شهرک نیاوران، محل نمایشگاه برگزار خواهد شد.

علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، جستجوی دانایی را از آرمان‌های انسان عاقل و خردمند برشمرد و یاد آور شد: کتاب از مؤثرترین ابزار گسترش دانایی و تولید فکر، اندیشه، فرهنگ و اخلاق در جامعه است.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب را کاری ارزشمند و راهی برای قرار گرفتن کتاب در سبد خانوار عنوان کرد و خاطر نشان کرد: جایگاه کتاب با وجود توسعه فناوری‌های نوین حفظ شده است و باید برای ترویج کتابخوانی اهتمام بیشتری صورت گیرد.

یونسی با اشاره به این که باید با بکارگیری شیوه‌های پرجاذبه و خلاق، زمینه حضور مردم و اهل کتاب را در نمایشگاه فراهم آورد، بیان داشت: جامعه به سرور، محبت، عشق، راستگویی و دوری از ریاکاری نیاز دارد و لذا باید شادمانی و نشاط فاخر در فضای نمایشگاه کتاب حاکم باشد.