به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی کتابشهر ایران، بیش از ۴۲ شعبه فروشگاه زنجیره ای موسسه کتابشهر ایران در کشور که پیش از این طرح فروش ویژه عیدانه "بهاریه" را به مناسبت ایام نوروز، روز مادر، روز معلم و روز پدر برپا کرده بودند، از ابتدای هفته جاری جشن "عیدانه کتاب" یلدا را از اوایل هفته جاری در کتابشهرهای ایران اجرا کرده ­اند.

شهروندان و مشتریان وفادار کتابشهر می­ توانند با حضور در کتاب فروشی­های کتابشهر در نقاط مختلف کشور از تسهیلات ویژه خرید کتاب و محصولات فرهنگی با تخفیف های ویژه برخوردار شوند و اقلام فرهنگی مورد نیاز خود را با قیمت پایین تر تهیه کنند.

بر اساس این گزارش، عیدانه کتاب یلدا، از روز شنبه 27 آذر تا جمعه 3 دی در شعبات مختلف فروشگاه های زنجیره ای کتابشهر برگزار شده است و علاقمندان می­ توانند برای آشنایی با پراکندگی جغرافیایی فروشگاه­ های کتابشهر، دسترسی به نشانی و شماره تماس و نحوه بهره ­مندی از مزایای این طرح، به آدرس اینترنتیwww.ketabshahr.com مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، مؤسسه کتابشهر ایران به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای کتاب و محصولات فرهنگی در ایران، از سال ۸۳ تاکنون ۴۲ فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در 23 استان کشور راه‌اندازی کرده است.