به گزارش هنر آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، گروه اجتماعی اقتصادی شبکه جام جم  برنامه ای با عنوان «یه مسجد» را در دو قسمت آماده پخش کرده است.

تبیین چرایی برگزاری راهپیمایی روز قدس، تحلیل وضعیت امروز منطقه و تحرکات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی، آینده‌ی فلسطین و مقاومت، حضور شخصیت‌های وابسته به جریان مقاومت و رئیس دبیر جنبش امل و حماس، حضور میهمانان در برنامه پوشش مراسم راهیپمایی و ارتباط با مراکز استانها از موضوعات و تصاویر پیش بینی شده برای پخش خواهد بود.

 این برنامه ۶۰ دقیقه ای پنجشنبه ( ۲۴ فروردین ماه) ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه  و  جمعه (۲۵ فروردین ماه) ساعت۱۰ به وقت تهران پخش خواهد شد.

از دیگر برنامه‌های این روز ویژه، دو مستند سیاسی با عنوان «قدس» است که  توسط گروه سیاسی شبکه جهانی جام جم آماده پخش شده است.

بررسی ابتکار حضرت امام در نامیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس و اهمیت آن در شکل گیری گروه‌های مقاومت اسلامی در لبنان، فلسطین بعد از انقلاب اسلامی، نقش حاج قاسم سلیمانی در شکل گیری جبهه مقاومت و چالش های رژیم صهیونیستی از موضوعات مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

همچنین واحد تامین برنامه شبکه جهانی جام جم، سه فیلم سینمایی با محوریت مقاومت در روز قدس برای پخش از این شبکه تدارک دیده است.