سرویس استان‌های هنرآنلاین: افسانه منادی؛ کارشناس هنرهای نمایشی، کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی، پژوهشگر, نویسنده و مترجم، تهیه‌کننده، فیلمساز، کارگردان تئاتر و فیلم، همچنین عضو کانون فیلمنامه نویسان خانه سینما است.

منادی در باره اجرای نمایش "شکلک" گفت: نمایش "شکلک" نتیجه حدود شش یا هفت ماه کار من با تعدادی از هنرجوهایی است که دوره‌های بازیگری خود را در آموزشگاه من گذرانده‌اند.

وی افزود: نویسنده‌ کار خانم نغمه ثمینی است که یکی از نویسندگان صاحب سبک و معتبر ادبیات نمایشی و ادبیات دراماتیک هستند. این کار بسیار جذاب، شیرین و تودرتو است و رفت و آمد شگرفی به دنیای تاریخ، خیال و واقعیت دارد.

کارگردان نمایش "شکلک" تصریح کرد: کار سخت و پیچیده‌ای بود که امیدوارم ما از پس اجرای آن برآمده باشیم و تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند. من و همسرم نادر مقدس که تهیه‌کنندگی این کار را بر عهده دارد، تلاش کردیم تا اشل و استانداردهای این کار در حد و سطح بسیار حرفه‌ای دیده شود و توقع ندارم کسی کار ما را به عنوان یک کار هنرجویی ببیند. بلکه این یک کار کاملاً جدی و قدر است و امیدوارم در این کار موفق شده باشیم.

این نمایش که محصولی از کارگاه تجربی‌ هنر است از روز سه شنبه ۴ دی ماه ۹۷ در بابل، خورشید کلا معراج 12 به اجرا در خواهد آمد.

بر اساس این گزارش، در این نمایش نغمه ثمینی نویسنده؛ ساجده نجاریان، محمد حسینی، نگین متولی، بردیا حمیدزاده بازیگر؛ فاطمه شافعیان دستیار کارگردان؛ نوژان مقدس طراح صحنه و لباس؛ یاسمین یحیی‌نژاد چهره پرداز؛ ری‌را حیدری عکاس؛ مریم سجادیان طراح پوستر و بروشور؛ اصغر مرادی مدیر تولید و نادر مقدس تهیه کننده این نمایش هستند.

photo_2018-12-18_12-38-22

سایر عوامل تئاتر شکلک عبارت‌اند از: دستیاران صحنه: مهدی علی‌نژاد، میترا مهدی پور؛ مدیر صحنه: مسعود ذوالفقاری؛ گروه صحنه: رومینا پهلوان، امیر شباهت، زهرا نادرنژاد؛ منشی صحنه: زهرا نادرنژاد؛ ساخت جلوه‌های صوتی: سعید نعمتیان؛ روابط عمومی و تبلیغات: میترا مهدی‌پور؛ ساخت تیزر: نوژان مقدس؛ مدیر هماهنگی و اجرا: فرزانه زارع است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت رزرو بلیت با تلفن‌های ۳۲۲۱۷۱۳۸، ۳۲۲۰۰۰۴۳، ۰۹۳۶۱۴۷۰۸۵۲ تماس حاصل نمایند.