به گزارش هنرآنلاین، هنرمند سفیر "سیمرغ  فیروزه ای" نیشابور در این خصوص اظهار کرد: این اثر هنری از سنگ فیروزه نیشابور و پرنده سیمرغ  افسانه ای منطق الطیر عطار نیشابوری است که خود تجلی دوباره  از دیار شمس الشموس را دارد.

حمید عم رضا گفت: "فرشته سیمرغ فیروزه ای" را با استفاده از فلز گرانبهای طلای سفید به وزن ٦٠٠/ ١٥ گرم که دور تا دور قاب آن  بانگین برلیان اصل درجه یک سفید پاک به وزن ٥٩ سوت مخراج شده ،کار کرده ام .

وی خاطرشان کرد: تمام این اثر هنری با کار دست ساخته شده که طراحی و ساخت آن ٢٠روز به طول انجامیده است که ما در کنار فیروزه هیچ وقت تنها نیستیم.

عم رضا یادآورشد: ابعاد اثر هنری "فرشته سیمرغ فیروزه ای" با فلز ٨در١٠ سانتیمتر و سنگ ٤در ٦ سانتیمتر اجرا شده است.

وی عنوان کرد: در این اثر طلای سفید به وزن ٦٠٠/ ١٥ گرم ، سنگ فیروزه ٦٠٠/ ١٢ گرم و برلیان اصل درجه یک سفید پاک به وزن ٥٩ سوت استفاده شده است.

این هنرمند نیشابوری تاکید کرد: امیدورام در سالروز بزرگداشت عطار نیشابوری در ٢٥ فروردین سال ٩٧ کتابی با همین نام "فرشته سیمرغ و فرشته فیروزه" منتشر شود. 

هنرمند سفیر سیمرغ فیروزه ای نیشابور تصریح کرد: متاسفانه طی سالیان گذشته هیچ برنامه مدونی از سوی مسئولین درخصوص نقش آفرینی و کارآفرینی سنگ فیروزه انجام نگرفته که امیدواریم با عنایت به نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" این مهم به سرانجام برسد.