سرویس استان های هنرآنلاین: محمداحمدی طراح و نقاش که خود ٤ اثر در نمایشگاه به نمایش گذاشته، در مورد هدف و چگونگی شکل گیری آثار گفت: هدف و چگونگیِ شکل‌گیری آثار، ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و لازم و ملزوم یکدیگرند، چراکه همه آثار، در واقع ظهور عقاید، عواطف، چالش ها و مشغله های فکری هنرمند است.

وی ادامه می دهد: سوای این موارد ، حالات دیگری هم ، نظیر کمال طلبی ، خاص طلبی ، پویایی ، ذوق زیبایی‌شناسی و مهارت و"وجود اجتماع" البته با خواهش های پنهان و پیدایش هم هستند که در وجود هنرمند جمع شده و  هدف  را در او ترسیم می کنند و دلیل بر شکل گیری اثر می شوند؛ همه این موارد که ذکر شد، جوهره هنرمند نقاش است که این جوهره در اصل،"جان جوهرقلم" نقاش است.

احمدی افزود: با توجه به اینکه بعضی از اینها به صورت محرک عمل می کنند، نقاش را بر این می دارند که تصویر ساخته شده در درون خود را به وجهی ظاهر کند تا به چشم سر دیده و سپس درک و فهم شود، لذا آثار به طور کاملاً طبیعی خلق می شوند؛ محتوای آثار هم همان محتوای خالق آثار است که به این شکل ظاهر شده است.

این در حالی است که در روزهای ابتدایی نمایشگاه ٣ اثر از سید محمد احمدی، محمد علی بهمن پور و زهرا صداقت از سوی علاقه مندان آثار هنری خریداری شد.

الهه بهرامی