به گزارش هنرآنلاین، مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان نیشابوری تا کنون در زمینه های مختلف هنری توانسته اند با خلق آثار منحصر به فرد گام سبقت را از دیگر شهرستانها بربایند و اینک نمایشگاه گروهی نقاشی "دورهمی ما" آثار جمعی از هنرمندان نیشابوری در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حمیدرضا آتشی گفت: نمایشگاه گروهی نقاشی "دورهمی ما" آثار ٣٠نفر از هنرمندان  نیشابوری با ١٠٠  اثر در ابعاد ٢٠در٢٠ و ٧٠در٥٠ سانتیمتر در معرض دید عموم قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه گروهی نقاشی "دورهمی ما" با تکنیک های مداد، مدادکنته، سیاه قلم، پاستل، مدادرنگی و رنگ روغن و با سبک رئالیسم آبستره است.

آتشی  یاد آورشد: نمایشگاه گروهی نقاشی "دورهمی ما"با موضوع چهره، طبیعت و طبیعت بی جان  است.

این مقام مسئول به هدف از این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه با هدف ترویج هنر  نقاشی  در بین جامعه هنری به خصوص جوانان  و تشویق این قشر مهم جامعه و نقد و بررسی آثار او برگزار  شده است.

مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه گروهی نقاشی "دورهمی ما"  ١٠ تا ١٣ مهر  ٩٦ هر روز از ساعت٩ الی ١٣ صبح و ١٦ الی ٢٠ بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر است.