به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در حاشیه حضور در تئاتر کودکانه "بره ناقلا " در محل تالار آفتاب اهواز، اظهار کرد: خوشبختانه شاهد گسترش فعالیت های هنر تئاتر در استان خوزستان و شهرستان اهواز هستیم.

 وی با بیان اینکه وجود تئاتر و رونق و پیشرفت آن در جامعه نشان ‌دهنده‌ بلوغ فکری و خردورزی است، افزود: تاثیرگذاری هنر تئاتر بر کسی پوشیده نیست، تئاتر می تواند در حوزه‌های مختلف تاثیر گذار و به جامعه کمک کند.

 جوروند با اشاره به استقبال صورت گرفته از برنامه های تئاتر در استان خوزستان و اهواز، خاطر نشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در صدد است امکانات و ظرفیت‌ های موجود را در راستای پیشرفت این هنر به کار گیرد.

 وی اذعان داشت: ظرفیت های بسیاری در حوزه تئاتر در استان خوزستان وجود دارد و با افزایش فعالیت گروه های تئاتر باید از این ظرفیت ها و پتانسیل های موجود به نحو شایسته استفاده شود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با اشاره به اهمیت هنر تئاتر، تصریح کرد: خدمت به حوزه تئاتر خدمت به تعالی انسان است چرا که در صحنه ‌های تئاتر شاهد اتفاقات بسیار مهم و آموزنده هستیم.

 وی اظهار امیدواری کرد: با گسترش فعالیت هنرمندان در بخش های مختلف و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  شاهد رونق بیش از پیش فرهنگ و هنر در استان خوزستان باشیم.