انقلاب کرونایی؛ انقلاب صنعتی؛ انقلاب برندها
عطیه پژم: احتمال میرود با تغییر ساختارهای ارتباطی میان برندها و مشتریان در پی شیوع ویروس کرونا و رکود فعالیت بسیاری از آنها در تمام نقاط جهان، اساسنامه هویتمندی برندها تغییر کند.
عطیه پژم: احتمال میرود با تغییر ساختارهای ارتباطی میان برندها و مشتریان در پی شیوع ویروس کرونا و رکود فعالیت بسیاری از آنها در تمام نقاط جهان، اساسنامه هویتمندی برندها تغییر کند.
اولین نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب ماه مبارک رمضان از 20 اردیبهشت تا 10 خرداد برگزار میشود.
عطیه پژم: منظر رمزی عراقی از پژوهشگران حوزه مد و لباس میگوید در شرایط فعلی که به دلیل شیوع کرونا بازار عرضه و تقاضا نامتعادل است و اغلب افراد به داشتههای خود در زمینه پوشاک بسنده میکنند، باید به دنبال راههای جایگزین برای ترغیب مردم بهمنظور پایدار ماندن در این حوزه باشند.
مریم کریمی میگوید از صدا و سیما توقع داریم بدون چشمداشت مالی و برای نمایش وضعیت اسفبار تولیدکنندگان پوشاک پس از شیوع بیماری کرونا، مستندسازی کرده و محصولات تولیدشده را در شبکههای پربیننده پخش کند.
عطیه پژم: کرونا میتواند برای همیشه، شیوههای غیرحضوری داد و ستدهای تجاری در چرخه اقتصادی مد و لباس را با عرضه و ثبت سفارش اینترنتی جایگزین کند.
با وجود مشکلات متعدد و بسیار فعالان عرصه مد و لباس کشور در سالهای اخیر، همچنان شنیدن اخبار خوش میتواند نویدبخش روزهای خوش در صنعت پوشاک کشور باشد.
سهراب رحیمی از کارشناسان مدیریت مد در ایران میگوید در پی وقوع و شیوع کرونا، تقاضاهای استفادهنشدهای را در صنعت مد و لباس شاهد بودیم که اثرات مخرب آن طی سه تا 9 ماه آینده بیشتر روبرو خواهیم بود.
این روزها بیش از هر مد دیگری مردم جهان پیگیر مدلهای خاص برای ماسکهای بهداشتی به منظور مقابله با کرونا هستند.
اکنون که کرونا مدلهای ذهنی گوناگونی را برای فعالان حوزه مد و لباس بهمنظور تداوم حضور در این عرصه رقم زده است، به نظر میرسد خوانش کتاب "بازاریابی عصر چهارم - گذار از بازاریابی سنتی به دیجیتال" همسو با تحولات جاری باشد.
با ساماندهی تالارهای موزه رضا عباسی بخشی از پارچههای نفیس دوران اسلامی مخزن این موزه به نمایش گذاشته شد.