سرویس مد و لباس هنرآنلاین: کتاب "بازاریابی عصر چهارم - گذار از بازاریابی سنتی به دیجیتال" نوشته پروفسور فیلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجیا و ایوان ستاوان یک راهبرد بازاریابی است که تعامل آنلاین و آفلاین را بین شرکت‌ها و مشتریان ترکیب می‌کند.

این کتاب نخستین بار توسط انتشارات سیته و در سال 2018 منتشر و با ترجمه احمد روستا و سجاد عبدالله‌پور در ایران راهی بازار کتاب شد.  یکی از جاذبه‌های کتاب، پاسخ به این پرسش است که بازاریابی انسان‌محور در فضای دیجیتال برندینگ با دنیای مد و لباس در مواجهه با هر پدیده نوظهور دیگری چه می‌کند؟

اکنون که کرونا مدل‌های ذهنی گوناگونی را برای فعالان حوزه مد و لباس به‌منظور تداوم حضور در این عرصه رقم زده است و گمان می‌رود ساختار تجارت در این صنعت را متحول خواهد ساخت، به نظر می‌رسد خوانش این کتاب همسو با تحولات جاری باشد.

البته در اقتصاد دیجیتال، تعامل دیجیتال به‌تنهایی کافی نیست. در حقیقت، در جهانی که بیش از پیش به سمت آنلاین شدن حرکت می‌کند، تماس آفلاین می‌تواند یک وجه تمایز مهم باشد. بازاریابی عصر چهارم در عین حال سبک ارائه را با محتوای ارائه ترکیب می‌کند.

در حالی که برندها به دلیل روندهای سریع تکنولوژیک مجبورند انعطاف‌پذیری و توانایی سازگاری بیشتری داشته باشند، ویژگی معتبر بودن آن‌ها بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.

فعالان و پژوهشگران حوزه‌ بازاریابی، فعالان عرصه‌ی بازاریابی دیجیتال، برندینگ دیجیتال و تبلیغات دیجیتال، علاقه‌مندان به مبحث بازاریابی محتوا، طراحان پلتفرم‌های دیجیتال و  علاقه‌مندان به مباحث بازاریابی و برندسازی ازجمله مخاطبان این اثر هستند.

LG_1518256657_af6f9b51bdeb24b614022520289b1fc3

در این کتاب چه می‌خوانید؟

بخش اول: روندهای اصلی شکل‌دهنده بازاریابی

فصل 1: جابه‌جایی‌های قدرت به سمت مشتریان متصل

فصل 2: تناقض‌های بازاریابی برای مشتریان متصل

فصل 3: زیرگروه‌های فرهنگی تأثیرگذار در عصر دیجیتال

فصل 4: بازاریابی عصر چهارم در اقتصاد دیجیتالی

بخش دوم: چارچوب‌های جدید بازاریابی در اقتصاد دیجیتالی

فصل 5: مسیر جدید مشتریان

فصل 6: معیارهای سنجش بهره‌وری بازاریابی

فصل 7: کهن‌الگوهای صنعت و بهترین تکنیک ها

بخش سوم: کاربردهای بازاریابی تاکتیکی در اقتصاد دیجیتالی

فصل 8: بازاریابی انسان‌محور برای ایجاد جذابیت برند

فصل 9: بازاریابی محتوایی برای کنجکاوی برند

فصل 10: رویکرد بازاریابی کانال همه‌کاره برای ایجاد تعهد برند

فصل 11: بازاریابی پایبندی برای ایجاد وابستگی به برند

فایل خلاصه کتاب "بازاریابی عصر چهارم" در ادامه منتشر می‌شود و خوانش آن در شرایط فعلی متأثر از شیوع ویروس کرونا و تأثیرات این اپیدمی بر جریان اقتصادی قابل توجه در صنعت فشن جهان توصیه می‌شود.

دانلود فایل