تیشرت به مثابه اثر هنری در "مُتی" / با نیما فرمانآرا بهمناسبت نمایشگاه "که همین لباس زیباست"
نیما فرمانآرا گفت: هدف ما در برند "مُتی" بیزینسِ صرف نیست و به همین دلیل هم میخواستیم ارائه هنری داشته باشیم.
نیما فرمانآرا گفت: هدف ما در برند "مُتی" بیزینسِ صرف نیست و به همین دلیل هم میخواستیم ارائه هنری داشته باشیم.
عطیه پژم - علیرضا صفاری مدیرعامل برند پوشاک ناریان میگوید تجربه ایرانیان در عرصه مد و لباس، تجربه عصر فروش است و کسی دنبال مزیت رقابتی، ایجاد ارزش ویژه برند و هویت برند نیست.
حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت انجمنها کارکردهای متعددی دارند و نباید بهواسطه نگرانیها از برنامهریزی آتی در حوزه پوشاک مدارس فاصله بگیریم.
هیئت کارشناسی سومین جشنواره مد و لباس دیبا پنج طراح برگزیده را برای انجام یک پروسه همکاری با برندهای معتبر مد و لباس معرفی کردند.
عطیه پژم: بهواقع لباسی که تولیدکننده داخلی قرار است تولید کند چه ویژگیهایی باید داشته باشد تا کاربر ایرانی به استفاده از آن ترغیب شود؟
مصطفی اسداللهی نقاش و مجسمهساز میگوید همیشه دوست داشتم آثارم پا داشتند و راه میرفتند به همین دلیل برای نمایش آنها این بار به سراغ تیشرت رفتم.
فعالان حوزه مد و لباس به اهمیت رسانههای اجتماعی و تبلیغات متکی بر اینترنت پی بردهاند و در این بین اینستاگرام برگ برنده فعالان عرصه مد و لباس در ایران است.
چهارمین دوره ساخت برند و فروش برای فشن دیزاینرها با سرفصلهایی همچون اصول مارکتینگ و تجربه مشتری برگزار میشود.
دبیر کارگروه بررسی و پیگیری تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی پوشاک بر لزوم مقابله جدی با بازار سیاه و واسطهها تأکید کرد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اگر بتوانیم از دریچه مناسبی زمینه را برای انتخابهای خوب جوانان در حوزه پوشش و حجاب مهیا کنیم امید است شاهد تحولات خوبی در این حوزه باشیم.