به گزارش هنرآنلاین، در این نمایشگاه هنرمندان با گرایش‌های مختلف هنری به خلق آثاری با مضمون "بعد از آخر الزمانی" پرداخته‌اند و هر هنرمند از دریچه نگاه و منظر تخیل خود به این موضوع نگاه کرده است. از گرایش‌های این نمایشگاه می‌توان به معماری ، نقاشی ، عکاسی، طراحی صنعتی ، طراحی مُد و مجسمه سازی اشاره کرد . "پست آپوکالیپتیک" بخش اول نمایش آثاری می‌باشد که برای این نمایشگاه ارسال شده است و با توجه به استقبال هنرمندان از این نمایشگاه بخش‌های بعدی آن نیز تا پایان تابستان به نمایش درخواهد آمد.

پُست آپوکالیپتیک یا همان "بعد از آخر الزمانی" نمایشگاهی است پژوهش محور و میان رشته ای ، در حوزه مکاشفه و رمزگشایی اتفاقات بعد از آخر الزمان . موضوع "پُست آپوکالیپتیک" تاکنون در ، غالب  داستان‌ها ، اشعار ، فیلم‌های سینمایی ، معماری ، طراحی صنعتی ، عکاسی و ..... و مجموعاً در همه زمینه‌های هنری استفاده شده است. در حقیقت این رویکرد بررسی و تجسم یک اتفاق است . اتفاقی که در آینده احتمال وقوع آن وجود دارد ، این احتمال و مفهوم با رویکرد و مفهوم "آخرالزمانی" تفاوت محسوسی دارد  و آنگاه آغاز می‌شود که جهان با همه متعلقات بازه زمانی " آخرالزمان "را  بر خود دیده است . اتفاقی است بعد از شهر آرمانی ، پُست آپوکالیپتیک ( بعد از آخرالزمانی ) بین انسان ، طبیعت ، شهر ، فرهنگ ، تکنولوژی و سایر دستاورهای بشر و همه المان‌های طبیعی  اتفاق می‌افتد . آنگاه که جهان تکنولوژیک پایان یافته ، آنجایی که همه دستاوردهای بشر تحت تأثیر اتفاقی نابودکننده قرار گرفته و آنگاه جهان پس از آن شروع شده است . پُست آپوکالیپتیک ، نمایشگاهی با نگاه به جهان پس از آینده و تغییرات آن است.

از هنرمندان حاضر می‌توان به : امیر علیمی ، زهرا محمدی ، میلاد صفا بخش ، حمید وفایی ملامحمود ، امیرحسین جباری ، فراز حبیب اللهیان ، محمد رخ صفت ، گلاره ابراهیم قربانی  ، کوشا موسوی ، عبدالرحمن مجرد ، فاطمه قلی زاده وزوانی ، امیرحسین مولایی زاده ، آرش علیمحمدی ، سندس حمیدیان ، حسام الدین گل محمدی ، مبینا میر عابدینی ، صدرا شریفی، صبا مهدوی، سروش نادری ، امیرحسین نقیبی ، اشاره نمود و گردآوری آثار را نیز امیرحسین جباری به عهده داشته است .

این نمایشگاه تا روز 18 خرداد ماه پذیرای علاقمندان خواهد بود.