به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، شب گذشته سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، دکتر محمود عزیزی رییس هیات مدیره به همراه جمعی از مدیران این موسسه با حضور در تالار وحدت به تماشای نمایش "باغ آلبالو" تازه‌ترین اثر اکبر زنجانپور نشستند.

در انتهای این نمایش که محسن شاه علی رییس تالار وحدت و امین کمالوندی معاون اجرایی پژوهشگاه فرهنگ و هنر نیز حضور داشتند، سیدعباس عظیمی مدیرعامل و دکتر محمود عزیزی رییس هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت برای اجرای مراسم تجلیل روی صحنه تالار وحدت حضور یافتند .

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشسکسوت ابتدا از زحمات تمام عوامل این اثر تشکر و قدردانی کرد و ضمن شرح مختصری که در مورد موسسه ، اقدامات و فعالیت های آن ، اظهار داشت: خوشحالیم که امروز این توفیق حاصل شد تا برای تجلیل از دو عضو محترم موسسه هنرمندان پیشکسوت یعنی استاد اکبر زنجانپور به عنوان کارگردان و استاد کریم اکبری مبارکه از بازیگران خوب این اثر در تالار وحدت حاضر شدیم.

وی افزود : این موسسه سعی دارد در یک بازه زمانی مشخص از همه 660 عضو خود تجلیل و تکریم به عمل آورد برای همین هم منتظر اتفاقی خاص نخواهیم بود و هر فرصتی را اعم از حضور در منزل یک استاد یا هنگام افتتاح یک نمایشگاه یا پس از اجرای یک تئاتر غنیمت شمرده و اقدامات لازم را به عمل می آوریم.

از استادان زنجانپور و اکبری مبارکه به دست دکتر محمود عزیزی با اهدای گل، لوح سپاس و هدیه تجلیل به عمل آمد.

همچنین گروه تجلیل کننده پس از این نمایش با حضور در سالن چهارسو تئاتر شهر به تماشای نمایش دشمن مردم اثر جدید علی پویان نشستند تا در پایان آن از سه هنرمند این نمایش یعنی، علی پویان به عنوان کارگردان و محمد ساربان و جلیل فرجاد به عنوان بازیگران اثر که از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت هستند با حضور دکتر محمد مهدی احمدی مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل به عمل آورند.

سید عباس عظیمی، دکتر محمود عزیزی و دکتر محمد مهدی احمدی در پایان این نمایشه با اهدای گل، لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود از سه هنرمند عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت حاضر در این اثر تجلیل به عمل آوردند.

طبق روال معمول موسسه هنرمندان پیشکسوت از هر دو اثر نمایشی تا سقف یک میلیون تومان بلیت خریداری و برای استفاده هنرمندان عضو موسسه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.