سرویس تجسمی هنر آنلاین: در سومین آدینه دی‌ماه هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی در گالری‌های تهران حاضر شده‌اند تا عکس‎ها، آثار حجمی و نقاشی‌های خود را در معرض دید علاقه‌مندان به هنر قرار دهند. این هفته، با 25 افتتاحیه، گالری‌های تهران میزبان علاقمندان به هنرهای تجسمی هستند.

آتبین: فائزه بهارلو نقاشی‌های خود را با عنوان "نوربان"  17 تا 28  دی در گالری آتبین واقع در خیابان ولی‌عصر قبل از چهارراه پارک وی، کوچه خاکزاد، پلاک 422 به نمایش در می‌آورد.

آتشزاد: نگارخانه آتشزاد نمایشگاه عکس‌های شورش مباشری با عنوان "سیران" را  17 تا 27 دی ماه در خیابان ولیعـصر، نرسیـده به میدان ونک، خیابان عباسپور (توانیـر) شمـالـی، بعـد از پـل همت، پـلاک 233 میزبانی می‌کند.

آریا: اولین نمایشگاه جواهر سازی هنری معاصر تهران  17 دی تا 5 بهمن در گالری آریا واقع در ولیعصر، بالاتر از سه راه عباس آباد، کوی زرین، پلاک 100 به تماشا در می آید.

آریانا: نمایشگاه نقاشی مهرگان شمس با عنوان "از اینجا که منم" از 17 تا 23 دی در الهیه، انتهای خیابان مریم شرقی، ابتدای خیابان فرشته (شهید فیاضی)، شماره 99 میزبان علاقمندان به هنرهای تجسمی است.

احسان: سمیرا حاتمی نقاشی‌های خود را با عنوان "آینه نقوش" از 17 تا 22 دی در گالری احسان واقع در اقدسیه، آجودانیه، خیابان چهاردهم شرقی، شماره 222 به نمایش درمی‌آورد.

 اُ: طراحی های مونا امت علی  با عنوان "بدون عنوان"  17 تا 28 دی در گالری اُ به نشانی خیابان ویلا (نجات‌اللهی)، کوچه خسرو،‌ پلاک 466 ، گالری اُ برپاست.

پلتفرم 28: پلتفرم ٢٨ میزبان دومین پروژه خود با عنوان DNAted است. در زمستان ١٣٩٥، پلتفرم ٢٨ پروژه‌ها و طرح‌هاى پیشنهادى را مرور مى‌کند که به آمیزش و به کارگیرى علوم پایه در امر طراحى مى‌پردازند. نمایش آتى این گالری که روز جمعه 17 دی افتتاح می‌شود مرورى است بر یک طرح معمارى/ شهرى که تا  یک بهمن در میدان هفت تیر، خیابان دکتر مفتح جنوبى، کوچه بور بور، خیابان خاقانى، پلاک ٢٨، پلتفرم ٢٨ برقرار است.

دستان دو: نمایشگاه گروهی با عنوان "هندسه" با ارائه آثاری از منیر فرمانفرماییان ، پویا آریان پور، نازگل انصاری‌نیا، سهند حسامیان و محمدرضا یزدی 17 بهمن در گالری دستان دو افتتاح می‌شود و تا 3 بهمن در خیابان فرشته پلاک 82 دایر است.

دلگشا: نقاشی‌های آیلار دستگیری 17 تا 27 دی با عنوان "گردش چشم" در گالری دلگشا واقع در خیابان کریم‌خان. خیابان ایرانشهر. کوچه مهاجر، پلاک 300 به تماشا در می‌آید.

دنا: نمایشگاه گروهی نقاشی هنرجویان آتلیه‌ بابک اطمینانی به انتخاب مینا صابر با ارائه آثاری از پارمیس حکیمی، مصی ذوالقدر و المیرا علی‌اکبری که با عنوان "چهره‌ها" نمایش داده می‌شود از 17 تا 22 دی در گالری دنا  واقع در خیابان سپهبد قرنی، بعد از چهار راه طالقانی، کوچه سوسن، پلاک4، زنگ 22 میزبان علاقمندان به هنرهای تجسمی است.

ژینوس: نمایشگاه نقاشی‌های علی معانی با عنوان"نقطه" جمعه 17 دی 1395 در گالری ژینوس برپا می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن آثار این نمایشگاه تا 21 دی به خیابان ولیعصر، ابتدای خیابان فاطمی، پلاک 21 مراجعه کنند.

سایه: "ذرات خیال " نمایشگاه نقاشی‌های یاسمین شیرنگی است که از 17 تا 22  دی در گالری سایه واقع در نیاوران، خیابان جمشیدیه (فیضیه)، خیابان امیدوار، کوچه آقاخانی، پلاک 3 برپاست.

سیحون: نمایشگاه نقاشی‌های وحید میرزا محمدی که "خاکستری" نام دارد 17 تا 29  دی ماه در گالری سیحون واقع در خیابان وزرا، کوچه چهارم، شماره 111 میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.

شکوه : گالری شکوه میزبان نمایشگاه نقاشی‌های سیاوش مظلومی‌پور است که 17 تا 22 دی در فرمانیه، بلوار اندرزگو، کوچه سلیمی (شمالی)، کوچه امیرنوری، شماره 19 برقرار است.

فردا: گالری فردا عکس و چیدمان‌های طیبه نصر اللهی و سارا ساسانی را با عنوان "بی‌زمین" روی دیوار می‌برد. این نمایشگاه از 17 تا 23 دی در گالری فردا برپا می‌شود و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به خیابان کریم‌خان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک دو واحد 2 مراجعه کنند.

گلستان: نمایشگاه نقاشی‌های رضا سیفی 17 تا 22 دی در گالری گلستان واقع در خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک 322 به نمایش درمی‌آید.

نقش جهان: نقاشی‌ و کلاژهای ثمره بدری با عنوان "بینایی یک رنگ" از 17 تا 22 دی در نگارخانه نقش جهان واقع در نیاوران، از میدان یاسر به سمت تجریش، کوچه همایونفر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان محمودی 2، شماره 99، برپا خواهد بود.

نک: چاپ دستی‌های محمد علیزاده با عنوان "رخ " 17 تا 30 دی در گالری نک واقع در بزرگراه مدرس شمال، خیابان ظفر، خیابان تخارستان، انتهای نیل، کوچه سینا، پلاک 77 به نمایش در می‌آید.

نگر:  نمایشگاه نقاشی‌های ساحل طلیس‌چی با عنوان " اتفاق" 17 تا 22 دی در قیطریه، ضلع جنوبی پارک، خیابان روشنایی، کوچه دلارارم، پلاک 33، زنگ سوم به نمایش در می‌آید.

نیوان: نمایشگاه گروهی نقاشی آبرنگ با ارائه آثاری از کیخسرو خروش، محمدهادی فدوی، مظاهر آذرپی، اشرف سعیدی و نرگس عدیلی‌پور 17 تا 24 دی در  خیابان کلاهدوز، خیابان یارمحمدی، کوچه طالقانی، پلاک 10، طبقه همکف برقرار است.

والی: نمایشگاه نقاشی‌های سیامک عزمی با عنوان "عروسک" از 17 تا 28 دی ماه در گالری والی به نشانی میدان ونک، خیابان خدامی، پلاک 72 به نمایش در می‌آید.

ویستا: ستاره حسینی نقاشی‌ و ویدئوهایش را با نام "تا این سو"  17 تا 27 دی در گالری ویستا واقع در خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک 11  به نمایش می‌گذارد.

هفت ثمر: نمایشگاه نقاشی محمدرضا فیروزه‌ای  جمعه این هفته 17 دی ماه در گالری هفت‌ثمر افتتاح می‌شود و تا 22 دی ماه در خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره ۸  ادامه دارد.

هما: نمایشگاه نقاشی‌های المیرا اصل با عنوان "در بیست و نه سالگی" 17 تا 28 دی در گالری هما واقع در خیابان کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک 88، واحد یک برپاست.

گالری 26: نمایشگاه  نقاشی‌های هنرجویان خردسال آناهیتا تیموریان با عنوان "دانه‌های خاک سرزمین من " 17 تا 22 دی در گالری 26 واقع در فرمانیه شرقی، خیابان سلمان‌پور‌ ظهیر، شماره 26، واحد 3 برپا خواهد شد.

 

ادامه نمایشگاه های پیشین:

آ: نمایشگاه گروهی  "باله در هوای آزاد" با ارائه آثاری از علیرضا آدم‌بکان، فریدون آو، ایرج اسکندری، مهرداد اسکویی، پوریا پرهیزکار، حسین تمجید، صادق تیرافکن، فاطمه چاوشی، قاسم حاجی‌زاده، شیدا حسن‌پور، خسرو حسن‌زاده، ابراهیم حقیقی، مرتضی خسروی، فرشید داودی، بهرام دبیری، محمدرضا دهشیری، زرتشت رحیمی، مسعود سعدالدین، رسول سلطانی، امید شایان، ساله شریفی، فرشید شیوا، شراره صالحی، هومن صدر، مجتبی طباطبایی، فخرالدین فخرالدینی، شهرام کریمی، مانی کومار، مهرداد محب‌علی، علی ملک، نزار موسوی‌نیا، احسان نصری، آلفرد یعقوب‌زاده و عادل یونسی  تا 27 دی در گالری آ واقع  در خیابان کریم‎خان زند، خیابان عضدی (آبان جنوبی)، کوچه ارشد، پلاک 7  میزبان علاقمندان به آثار این هنرمندان است.

ابد: نمایشگاه گروهی میکس‌مدیا با عنوان "سازه‌گاری ناسازه"  که توسط زروان روح‌بخشان  و محمود محرومی گردآوری شده است تا 24 دی در گالری ابد به آدرس گیشا (کوی نصر)، خیابان شهید علیالی (پیروزی غربی)، خیابان جوادی، پلاک 533 به نمایش درخواهد آمد.

اثر: گالری اثر آخرین مجموعه آثار سمیرا علیخانزاده را با عنوان "فراموش‌نشدگان" نمایش می‌دهد. این مجموعه خوانشی دوباره از  ارتباط میان هستی و نیستی است. چهره آنان که از میان‌مان رفته‌اند این بار بر تورهایی فلزی همچون اشباحی در حال گذار در مقابل دید مخاطبان قرار می‌گیرند. این نمایشگاه از تا یکم بهمن ماه در گالری اثر واقع در خیابان ایرانشهر، روبروی خانه هنرمندان، شماره 16 میزبان علاقمندان است.

اعتماد یک: رضا حسینی نقاشی‌های خود را  تا 21 دی در گالری اعتماد یک واقع در نیاوران، میدان یاسر، خیابان یاسر، خیابان موسوی، خیابان بوکان، دوراهی سمت راست، پلاک 4 مقابل دید علاقمندان قرار می‌دهد.

الهه: نمایشگاه نقاشی بابک کبود تا 20 دی‌ماه در گالری الهه واقع در بلوار آفریقا، انتهای خیابان گلفام، خیابان نازنین، بن بست امینی، پلاک 3 میزبان علاقمندان به هنر است.

امکان: امین فتاحی نقاشی‌های خود را با عنوان "مدار" تا 20 دی در گالری امکان  به نمایش در می‌آورد و این نمایشگاه در میدان هفت‌تیر، کوچه آقامحمدی، پلاک 777 برپاست.

ایوان: "عهد عتیق" نمایشگاه نقاشی‌های نارنج کاظمی است که تا 24 دی‌ماه در الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره ۱ برقرار است و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت 16 تا 200 از این آثار دیدن کنند.

پروژه‌های آران: نمایشگاه نقاشی‌های بهزاد خسروی نوری با عنوان " زندگی یک دوره گرد از دریچه سوراخ سوزنی" برپا می‌شود. علاقمندان می‌توانند تا 27 دی در گالری پروژه‌های آران  واقع در خیابان نوفل‌شاتو ، بعد از حافظ، کوچه لولاگر از این نمایشگاه دیدن کنند

ثالث: نمایشگاه "حال کامل" منتخب پوسترهاى سیلک اسکرین مهدى فاتحى تا 21 دی در خیابان کریم خان زند ، بین ماهشهر و ایرانشهر، پلاک 148 دایر است.

جرجانی: نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان "رزولوشن"  که سارا علیرضایی آن را گرد آوری کرده است و آثاری از سلما بیگدلی و بهاره خرسند در آن به تماشا در می آید تا 20 دی ماه در ولیعصر، بالاتر از پارک وی، کوچه خیام ، پلاک 44 برقرار است.

راه ابریشم(پارک لاله): نمایشگاه نقاشی _ ویدئو  هاوار امینی با عنوان "پیاو " تا 20 دی در بلوار کشاورز، بین وصال شیرازی و قدس، ساختمان تکنو آجر، پلاک 210 برپاست.

زیر زمین دستان: آثار ویدئو و چاپ دستی آلما سینایی با عنوان "ماضی مقطع" تا 21 دی به نشانی خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک 66 به نمایش در می آید

ساربان: گالری ساربان تا 20 دی‌ماه، میزبان مجسمه‌های قدرت‌الله عاقلی با عنوان "عجایب الخلایق" خواهد بود. علاقه‌مندان به دیدن این نمایشگاه می‌توانند همه روزه بجز سه‌شنبه‌ها، ساعت 4 تا 8 عصر، به آدرس سهروردی شمالی، هویزه غربی، نبش شهید یوسفی، پلاک 130 مراجعه کنند.

سیحون دو: وحید عزت پناه  نقاشی‌خط ها و مجسمه‌هایش را با عنوان "خطور"  تا 21 دی در نگارخانه سیحون دو، واقع در خیابان مقدس اردبیلی، خیابان پسیان، خیابان سینایی، پلاک24 به نمایش درمی‌آورد.

شیرین: دانا نهداران نقاشی‌های خود با عنوان "تشنج‌های لذت " را در گالری شیرین به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه تا 22 دی ماه ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند به آدرس کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه ۱۳، شماره۵۵، گالری شیرین مراجعه کنند.

شیرین دو: ایمان صبح‌روان مجسمه‌های خود با عنوان "دره گل مسیری به سوی نور" را تا 22 دی ماه در گالری شیرین واقع در کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه ۱۳، شماره ۵۵، به تماشا در می‌آورد.

طراحان آزاد: مریم و مرجان بنی اسدی آثار خود  با عنوان "دو حضور" را تا21 دی در گالری طراحان آزاد واقع در میدان فاطمی، میدان گل‌ها، میدان سلماس، شماره 5 به تماشا می‌گذارند.

مژده: نمایشگاه "این درخت‌ها به دل آدم نزدیکترند..." نقاشی‌های هادی تقی نسب است که تا 20 دی ماه در گالری مژده واقع در تهران، سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان 18 شرقی، پلاک27، زنگ یک افتتاح دایر خواهد بود. ساعت بازدید به جز شنبه در سایر روزها از ساعت 11 تا 18 است. 

ماه: نقاشی _ مجسمه های رضا امیر یار محمدی با عنوان "کلاغ‌ها و آدم‌ها" تا 25  در خیابان افریقا، کوچه گلستان، شماره 266 برقرار است.

مهروا: نمایشگاه تصویرسازی  مصطفی اکبری با عنوان "از راز چشم‌ها " تا 20 دی در خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، شماره 38 گالری مهروا ادامه دارد.

هور: نمایشگاه آثار یعقوب امدادیان تا یک بهمن در نگارخانه هور واقع در خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، شماره 12 دایر است.

گالری Agنمایشگاه انفرادی عکاسی با عنوان "عمامه داران:زندگی طلبه‌های جوان" با ارائه آثاری از بهزاد جایز تا 1 بهمن در ولیعصر، خیابان پسیان، پلاک 3 برپاست.