به گزارش هنرآنلاین، هشتمین جلسه از سلسله نشست‌های"گفتمان ضرب اصول" با موضوع"نقد و بررسی عملکرد دولت یازدهم در زمینه موسیقی" روز دوشنبه 6 دی از ساعت 17 در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

در این نشست علی مرادخانی(معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، فردین خلعتبری(موسیقیدان و آهنگساز)، بابک چمن آرا(ناشر و تهیه کننده موسیقی) و رضا مهدوی به عنوان کارشناس مجری حضور خواهند داشت.

در هشتمین نشست"گفتمان ضرب اصول" مسائل مختلفی چون وضعیت موسیقی کشورمان طی سه سال و نیم گذشته و همچنین عملکرد دولت در این مدت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پیش از این، هفت جلسه از"گفتمان ضرب اصول" با موضوع"بررسی وضعیت موسیقی صدا و سیما"، "بررسی وضعیت ارکسترهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی"، "بررسی عملکرد 15 ساله خانه موسیقی"، "بررسی مشکلات کنسرت‌ها (اجراهای زنده)"، "بررسی نحوه برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر" و "نقد و بررسی عملکرد دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی" برگزار شده است.

هدف اصلی برگزار کنندگان سلسله نشست‌های"گفتمان ضرب اصول" ایجاد فضایی مناسب برای بیان مشکلات موجود جامعه موسیقی است تا ضمن آگاهی از این مشکلات، فعالان و دست اندرکاران این جامعه شریف در جهت اصلاح و بهتر شدن شرایط صنفی‌شان حرکت کنند.

حضور در این نشست برای عموم آزاد است و علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی- بالاتر از پل سید خندان- خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22872818 تماس بگیرند.