سرویس تئاتر هنرآنلاین: دیوید تننت؛ در نمایش "دن ژوان" به ایفای نقش می‌پردازد. او ستاره تولید تازه در تئاتر ویندهام لندن در بهار سال آینده خواهد بود که توسط ماربر کارگردانی می‌شود. آخرین حضور تننت در نمایش "ریچارد دوم" تولید رویال شکسپیر بود.

دن ژوان اُپرایی در دو پرده با آهنگسازی موتسارت است که اپرانامه آن بوسیله "لُرِنزو دا پونته" نوشته شده است. داستان این اپرا بر اساس شخصیت افسانه‌ایی دن ژوان شکل گرفته که فردی بی‌بند و بار و اغواگر زنان است.

دیوید تننت به نام دیوید جان مک دونالد بازیگر انگلیسی است که به عنوان یکی از اعضا رویال شکسپیر مشغول به کار بوده و شهرتش را از بازی در درام‌های تلویزیونی "بلکپول" و "کازانوا" به دست آورد.

 او کار خود را سال ۲۰۰۵ کارش را به عنوان "دکتر هو" همراه با بیلی پایپر بعد از تصمیم کریستوفر اسلتون مبنی بر ترک این سریال شروع کرد، بازی در این نقش او را شهره عام و خاص کرد. از زمانی که او این سریال را ترک کرد موقعیت شغلی‌اش رو به بهبود بوده است و او اکنون در بسیاری از تئاترها و فیلم‌های تلویزیونی ایفای نقش می‌کند. این بازیگر در سریال‌های مشهوری همچون "هری‌پاتر"، "جام آتش" و "جاسوس ورشو" ایفای نقش کرده است.