سرویس تجسمی هنرآنلاین: مجله تصویری گزارش عملکرد هنرستان هنرهای زیبای پسران در سال تحصیلی 94-95 به کوشش احمد رویایی منتشر شد.

در این مجلد تصویری که عکسی از بازدید گونتراوکر هنرمند شهیر آلمانی از هنرستان و ژوژ مان عکاسی این مرکز آموزشی بر روی جلد آن نقش بسته یادداشتی از احمد رویایی مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران درباره عملکرد یکساله هنرستان و ذکر خاطره‌ای از معصومه مظفری مدیر انجمن هنرمندان نقاش ایران از هنرستان هنرهای زیبا درج شده است.

این گزارش تصویری با تصاویری از حضور علی جنتی وزیر سابق ارشاد در افتتاحیه سال تحصیلی این هنرستان و بزرگداشت استاد پرویز ایزدپناه آغاز شده است و در ادامه مجموعه‌ای از کارگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و بازدیدهایی که توسط دانش آموزان این هنرستان صورت گرفته منتشر شده است.

کارگاه‌های مشترک نقاشی با پاستل زیر نظر استاد محمدعلی روح الهی، آموزش کیوریتینگ با حضور علی بختیاری، کارگاه‌های گرافیک، تصویرگری، معماری، نیومدیا و نیوآرت و تصاویری از حضور بیژن بصیری مجسمه‌ساز ایرانی ساکن ایتالیا و گونتر اوکر هنرمند و فیلسوف آلمانی از هنرستان در اردیبهشت سال جاری به چشم می‌خورد.

در پایان نیز تصاویری از نمایشگاه آثار هنرجویان این هنرستان با نام «"برداشت 9" و چند نمایشگاه انفرادی از هنرجویان در گالری هنرستان دیده می شود.