سرویس سینمایی هنرآنلاین: برزو نیک‌نژاد کارگردان که این روزها فیلم سینمایی" زاپاس" را بر پرده سینماها دارد، مشغول نگارش فیلمنامه سریال "پنچری" است.

او دراین‌باره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این روزها به صورت تمام‌وقت مشغول نگارش فیلمنامه سریال " پنچری" هستم که قرار است در 40 قسمت از شبکه سه سیما پخش شود. پیش‌تولید کار آغاز شده و نیمه دوم مهرماه نیز کلید می‌خورد.

وی درباره مضمون این سریال بیان کرد: شیوه‌ کار به سبک کمدی‌های خودم است که در سریال‌های " دودکش" و "دردسرهای عظیم" دیده شده است؛ یک ملودرام شیرین با آدم‌ها و روابطی که دوست‌داشتنی هستند. تنها تفاوت این است که این بار کمی سطح طبقاتی را بالا آورده‌ام و از طبقه پایین‌دست به سراغ سطح طبقاتی متوسط جامعه رفته‌ام. قصه سریال نیز داستانی عاشقانه و معمایی است که امیدوارم بتواند هم مردم را شاد کند و هم خستگی را از تن آن‌ها بیرون آورد.

کارگردان فیلم " ناخواسته" درباره زمان کلید زدن سریال "پنچری" اظهار کرد: از آنجایی که قرار است سریال به صورت هر شبی پخش شود، طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده تا 20 شهریور متن‌ 40 قسمت به صورت کامل نوشته و آماده می‌شود. پس از اتمام نگارش نویسنده دیگری به جمع ما ملحق می‌شود تا بازنویسی‌ها صورت بگیرد و قصه کم‌وکاستی‌هایش برطرف شود.

نیک‌نژاد درباره داستان "پنچری" گفت: داستان سریال درباره پسری است که سال‌ها تلاش کرده است به دختر موردعلاقه‌اش برسد و به‌واسطه این، یکسری شرط و شروط برایش گذاشته‌اند که باید آن‌ها را مهیا کند.

وی همچنین به زمان پخش آن اشاره کرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از سوی مدیران تلویزیون، سریال "پنچری" پس از محرم و صفر و در فصل زمستان پخش خواهد شد و از آنجایی که ما برآوردمان برای فیلمبرداری زمانی شش ماهه است، قطعاً بخشی از کار همزمان با پخش ضبط می‌شود.