به گزارش هنرآنلاین ، آنسامبل نوای صلح به رهبری مهدی وجدانی در حمایت از سنگ‌نگاره‌های تیمره به کمپین حمایت از آن پیوست.سنگ نگاره‌های تیمره نخستین آثار به جای مانده از اعماق تاریخ بشر بوده که سرزمین‌های کمی در جهان این آثار شگفت انگیز را در خود نگاه داشته‌اند. ایران یکی از غنی‌ترین ساختارهای هنر سنگ نگاری یا Rockart را به جهانیان نمایش داده است. سرزمین تیمره در قلب فلات ایران در نزدیکی شهر خمین جای گرفته و محوطه‌های سی و یک گانه ی تیمره بیش از 21 هزار سنگ نگاره باستانی که قدمت برخی از آن‌ها به بیش از چهل هزار سال می‌رسد را همانند گوهری ارزشمند در خود جای داده است.

آنسامبل نوای صلح با حمایت از کمپین نجات تیمره نخستین فعالیت مسئولیت پذیری اجتماعی خود را به جامعه فرهنگی و هنری عرضه می‌کند.

گفتنی است این کمپین توسط برند ایرانی تولید پوشاک به نام بادی اسپینر که از سال 1386 آغاز به کار نموده است طراحی و راه اندازی شده و تا کنون مخاطبان بسیاری بعنوان حامی به این کمپین پیوسته‌اند.

علاقمندان برای پیوستن به این کمپین و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی http://saveteymare.com مراجعه نمایند.

شایان ذکر است این گروه موسیقی پیش از این نیز با توجه به نشان دادن نقش پوشاک ایرانی در کنسرت‌ها حمایت خود را از پوشاک و تولیدات ملی اعلام کرده و تمامی نوازندگان آن در روز اجراء لباس‌هایی با طراحی و دوخت ایرانی به تن خواهند کرد.