سرویس موسیقی هنرآنلاین: آلبوم "احساس پاک" بابک مافی سرانجام منتشر شد تا این خواننده پس از سال‌ها فعالیت در حوزه موسیقی کشور، موفق به انتشار نخستین آلبوم مستقل خود شود.

این آلبوم در 12 قطعه با همکاری افرادی چون میر ارجینی، علیرضا پیروزی، امیر قزل وند، علی ثابت قدم، اشکان آبرون، بهروز علیاری، علی ایلیا، نوشین بختیاری، علیرضا مرتضی قلی، پویان اعتصامی، مهران خالصی، امیر گرایی، بهزاد عبداللهی و... منتشر شده است.

این خواننده که پیش از این صدایش را در برنامه "صبح بخیر ایران" شنیده بودیم، درباره آلبوم خود گفت: مطمئنا هر موزیسین و خواننده‌ای در زمان انتشار آلبومش معتقد است که حتماً این آلبوم می‌توانست از این که هست، بهتر و قوی‌‌تر باشد. من هم همیشه ایده‌آل‌هایی در ذهنم دارم که بیشتر از آن چیزی است که تولید می‌کنم و هیچ‌وقت صد در صد از آن چیزی که می‌سازم اشباع نمی‌شوم. همیشه نقطه بالاتر را می‌بینم و به موفقیت‌های بزرگ‌تر فکر می‌کنم. ولی از لحاظ حسی و این‌که بتوانم در آلبومم عمده سلیقه‌ها را راضی نگه دارم، حدود هشتاد درصد از این آلبوم راضی‌ام و نسبت به آن حس خوبی دارم. آلبوم "احساس پاک" مطمئناً شروعی برای آغاز روند کاری من است. هدف اصلی من رسیدن به قله‌های بالاتری است که بسیار برای آن برنامه ریزی کرده‌ام.

آلبوم "احساس پاک" توسط شرکت "دنیای هنر" به تهیه‌کنندگی رامین بصیرت نیا روانه بازار موسیقی شد.