به گزارش هنرآنلاین ، مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی در حکم خود به علیرضا برازش، مدیر شبکه یک را به بهره‌گیری از الگوی کارآمد و اثربخش مدیریت پیام و عمق بخشی برنامه‌ها با توجه بر مطالعات مخاطب پژوهی توصیه کرده است.

وی در بخشی از حکم خود مقابله با جنگ نرم و ارتقای سطح کیفی برنامه‌سازی را موجب گسترش و تعمیق دین باوری و ارزش‌های اخلاقی معنوی و افزایش سرمایه اجتماعی کشور دانسته است.

ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، ارتقای کیفیت زندگی، ایجاد نشاط و امید در جامعه از دیگر موضوعاتی است که در حکم معاون سیما، بر آن تاکید شده است.

علیرضا برازش پیش از این نیز مدیریت شبکه یک و دو سیما را برعهده داشته است.

میرباقری همچنین در حکمی دیگر سکان شبکه سه سیما را بار دیگر به علی‌اصغر پورمحمدی سپرد.

میرباقری در حکم خود به پورمحمدی، شبکه سه را شبکه تخصصی ورزش، مسابقات و سرگرمی خوانده است. در این حکم آمده است که شبکه سه تولید، تأمین و پخش برنامه‌های مفید، مفرح و پرنشاط را بر اساس اهداف کلان رسانه و عنایت به مؤلفه‌های دین، آگاهی، اخلاق و امید در همه قالب‌های برنامه‌سازی بر عهده دارد.

میرباقری در این حکم از علی اصغر پورمحمدی به عنوان مدیر جدید شبکه سه سیما خواسته است با توکل به خداوند بزرگ و بهره‌گیری از تجارب اهل نظر و تجربه برای ساخت و پخش برنامه‌های مفید و اثرگذار برای عموم مخاطبان به‌ویژه جوانان عزیز ایران اسلامی اهتمام ویژه داشته باشد.

معاون سیما در پایان این حکم از تلاش‌های سیدغلامرضا میرحسینی در طول مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرده است.