به گزارش هنرانلاین ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، دبیر هنری و داور جشنواره نقاشی دانشجویان فارس با بیان اینکه منتخبی از آثار دانشجویان رشته نقاشی ٤ دانشکده هنر در این رویداد نمایش یافته است، گفت: در این جشنواره آثار دانشجویی دانشگاه های آپادانا، ارم شیراز، هنر و معماری و دانشگاه آزاد اسلامی سپیدان به رقابت می پردازند.

کاوه کسرایی از ارسال ١٠٠ اثر به این جشنواره خبر داد و افزود: از این تعداد اثر ٢٠ نقاشی انتخاب می شود که تا پایان جشنواره داوری خواهند شد.

او به ترکیب هیئت داوران جشنواره نقاشی دانشجویان فارس اشاره کرد و گفت: در این دوره از جشنواره استادان رشته های نقاشی و گرافیک دانشکده های نامبرده از جمله شهریار اسدی، مجید اسلمی، میلاد صدقی، حسین قاسم خانی، مهناز سوارکوب و کاوه کسرایی به داوری آثار می پردازند.

کسرایی با بیان اینکه نمایشگاه آثار منتخب جشنواره نقاشی دانشجویان فارس با عنوان "انسان و زمان" ٣تا١٠ خرداد جاری در نگارخانه "به نگا" برگزار می شود، ادامه داد: سبک آثار این نمایشگاه آزاد و با تکنیک های مختلف است که همزمان با برگزاری آیین پایانی برترین های این رویداد در ١٠ خرداد از برگزیدگان و عوامل اجرایی جشنواره تقدیر خواهد شد.

نگارخانه "به نگار" شیراز در میدان مطهری، به سمت قدوسی شرقی، ابتدای خیابان صدا و سیما، روبه روی مجتمع سلطانیه قرار دارد.