سرویس موسیقی هنرآنلاین: حمید حامی که چندی پیش در شهرهای رشت و اصفهان روی صحنه رفت، روز 28 اردیبهشت‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با ارکستر جدید و به رهبری علی ثابت روی صحنه خواهد رفت.

او در خصوص همکاری‌اش با موسسه فرهنگی- هنری و بازرگانی اکسیر نوین و رضا خانزاده گفت: من برای کنسرت‌های تهران یک قرارداد طولانی‌مدت با این موسسه بسته‌ام و قرار است به صورت مداوم این کنسرت‌ها برگزار شود.

او با اشاره به همکاری دوباره‌اش با علی ثابت به عنوان رهبر ارکستر عنوان کرد: در کنسرت‌هایی که در رشت و اصفهان برگزار شد من با گروه علی ثابت روی صحنه رفتم و او روی صحنه حضور نداشت، اما در کنسرت 28 اردیبهشت به عنوان رهبر ارکستر و پیانیست روی صحنه در کنار من خواهد بود. گروه برای کنسرت حداقل 12 نوازنده دارد و به جای سازهای زهی، این بار از سازهای بادی برنجی استفاده کرده‌ایم و مثل همیشه قطعاتی که مخاطبین با آن‌ها خاطره دارند را اجرا خواهیم کرد. این نکته را هم بگویم که چند قطعه اکتیو هم به قطعاتی که قرار است اجرا کنیم اضافه شده است.

خواننده قطعه "گل مینا" در پایان هم گفت: خوشحالم که با دو تیم حرفه‌ای کار می‌کنم. اکسیر نوین یک گروه باتجربه و حرفه‌ای در اختیار دارد و کارشان را به خوبی بلد هستند و در ارکستر هنرمندان بزرگی حضور دارند. این همکاری شرایطی را برای من ایجاد کرده است که خیالم از چگونگی برگزاری کنسرت راحت باشد و روی صحنه آرامش داشته باشم. بار دیگر می‌گویم از همکاری با رضا خانزاده و علی ثابت بسیار راضی و خوشحال هستم.