سرویس تئاتر هنرآنلاین : سامان ارسطو نمایشنامه‌نویس و هنرمند عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: قصد دارم در نیمه اول سال جدید در ادامه سلسه داستان‌هایی که پیشتر در نمایش "همتون منو میشناسین" روی صحنه بردم، داستان جدیدی از زندگی واقعی چند ترنس سکشوال تحت همین نام در تماشاخانه فانوس به صحنه ببرم.

او توضیح این مطلب افزود: در راستای ورک شاپ‌هایی که هر هفته برای هنرجویان ترنس سکشوال برگزار می‌کنم، قرار است قصه‌های جدیدی را در رابطه با زندگی این دسته از افراد جامعه بازگو کنیم و به نمایش درآوریم. آنچه پیشتر در نمایش "همتون منو میشناسین" به اجرا درآمد تنها مربوط به داستان زندگی من به عنوان یک ترنس بود. اما ما در نمایش آینده قرار است داستان زندگی مادری را روایت کنیم که ترنس است به این معنی که او تنها جسمی زنانه دارد اما به اجبار خانواده تن به ازدواج داده است و صاحب فرزند دختری شده که او هم یک ترنس است. قرار است در نمایش بعدی به موازات قصه زندگی من که قصه جدیدی از زندگی من خواهد بود از نگاه یک دختربچه هشت ساله به این موضوع نگاه کنیم.

ارسطو خاطرنشان کرد: ما این نمایش را هم به شیوه کارگاهی و مستند اجرا خواهیم کرد و بخشی از این نمایش هم البته به صورت پرفورمنس خواهد بود که تعدادی از ترنس سکشوال‌ها هم در آن حضور خواهند داشت.

این هنرمند با بیان اینکه طراحی نور،دکور و لباس نمایش نیز توسط خود او صورت خواهد گرفت،افزود: علاوه بر خودم، افسانه میرباقری، علی خونساری، نادیا باوند، فهیمه گردان، سیما شکری و رها آرشیت در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.