سرویس سینمای هنرآنلاین: مهران مدیری نویسنده، بازیگر و کارگردان که این روزها مشغول کار در پروژه تازه ای برای شبکه نسیم است، اطلاعات تازه ای پیرامون این برنامه را منتشر کرد.

مدیری با انتشار تصویر زیر درباره آن گفت: دوستان عزیز، ضبط برنامه "دورهمى" شروع شده است . در این برنامه بنده بعلاوه، سیامک انصارى ، الیکا عبدالرزاقى، امیرمهدى ژوله و.... حضور دارند که بزودى میهمان خانه هاى شما خواهند شد. البته بخشى از برنامه با حضور شما عزیزان اجرا مى شود و از این جهت براى ثبت نام براى حضور در برنامه به صفحه این برنامه مراجعه کنید.

وی افزود: با سپاس فراوان از تک تک شما عزیزان که با حمایت و همراهى همیشگى خود پشتیبان ما هستید...با دورهمى هیچکس تنها نیست....از این به بعد جهت حضور در دورهمى دارنده هاى همراه اول :میتوانید با شماره #١* تماس بگیرید وبه صورت رایگان ثبت نام کنید....راحت بگیرید حتى اگر شارژ نداشته باشید....و دارنده هاى ایرانسل و رایتل :میتوانیدبه صورت رایگان عدد ٩ را به سامانه ٠٩١٢٩٩٩٩ ارسال نمایید......پس از شماره گیرى شماره مربوط به گزینه دورهمى را انتخاب کنید و مشخصات خود را کامل نمایید...و منتظر باشید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند...هر چه امتیاز شما بالاتر باشد زودتر با شما تماس خواهیم گرفت ، علاوه بر آن امتیاز بیشترى جهت حضور در مسابقه دورهمى و دریافت جایزه هاى ارزنده کسب خواهید نمود...اطلاعات بیشتر در صفحه رسمى دورهمى موجود است.