سرویس سینمایی هنرآنلاین: روز گذشته انتشار گفت‌وگوی صبا کمالی بازیگر تئاتر و تلویزیون با خبرگزاری میزان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت.

کمالی در این گفت‌وگو درباره اینکه چرا چند سال است دیگر کارهای سینمایی انجام نمی‌دهد صحبت کرد و از بد شدن شرایط کاری گفت.

او در بخشی از این گفت‌وگو ابراز امیدواری کرد شرایط درست شود و در عین حال گفت: من بابت هر جواب ردی که به پیشنهاد وقیحانه تهیه‌کنندگان دادم، آن‌ها من را پنج سال به عقب پرت کردند؛ یک مشت موجودات حقیر که اسم دیگری را روی آن‌ها نمی‌توان گذاشت.

کمالی شب گذشته در گفت‌و‌گوی تلفنی با اخبار 20:30 شبکه دو سیما با تکرار صحبت‌های خود، گفت: شما باورتان نمی‌شود که چقدر من را تهدید کردند که اگر با ما راه نیایی بیچاره‌ات می‌کنیم، بدبختت می‌کنیم، حذفت می‌کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: ما به دنبال یک آرزو و خواسته ارزشمند وارد عرصه بازیگری و هنر شدیم. نیامدیم که تن به هزار و یک چیز بدهیم. این عرصه بسیار برای من اهمیت دارد و چون اهمیت دارد، ترجیح دادم خودم را فعلاً از عرصه سینما و بازیگری کنار بکشم تا شرایطی در شان یک هنرمند ایجاد شود. آن موقع با کمال میل دوباره شروع به کار می‌کنم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی "کیف انگلیسی" در ادامه عنوان کرد: من یک مقدار گرفتار دشمنی‌های شخصی شده‌ام. به خاطر همان نه شنیدن‌ها از جانب من بوده که گرفتار بیکاری شده‌ام. ترجیح می‌دهم امیدوار بمانم تا زمانی که یک مدیر و یا مدیرانی پیدا شوند که دلسوز باشند و تصمیم بگیرند سر و سامانی به این وضعیت خراب هنر بدهند.

وی در پایان گفت: این به این معنی نیست که همه کسانی که کار می‌کنند دچار فساد اخلاقی می‌شوند. نه، من به همه این توهین را نمی‌کنم. آنچه ارزشمند است این است که این شرایط تغییر کند و امیدوارم که این تغییرات در عرصه هنر اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/