سرویس سینمایی هنرآنلاین: علی مسعودی (مشهدی) بازیگر طنز مجموعه‌های تلویزیونی و نویسنده استندآپ‌های کمدی عصر روز گذشته مهمان غرفه هنرآنلاین در نمایشگاه مطبوعات بود.

این هنرمند خلاق عرصه طنز درباره هنر و سیاست که گاهی در رسانه‌ها با هم درآمیخته می‌شوند، به هنرآنلاین، گفت: به نظر من سیاست نیاز به آدم‌های سیاستمدار دارد و هنر باید از سیاست فاصله بگیرد. هنر برای هنرمندان آن‌قدر مهم و ارزشمند است که نباید با سیاست درآمیخته شود. هنرمند و یا ورزشکار هم که کاری به سیاست ندارند. از طرفی درباره سیاست باید بگویم که آن‌قدر باید مطالعه داشته باشید که بخواهید نظر خود را درباره مردم و جامعه بدهید.

این کمدین مجموعه‌های تلویزیونی درباره فعالیت‌های خود در سینما بیان کرد: در فیلم سینمایی "نارون" به کارگردانی فریدون حسن‌پور که در مرحله تولید قرار دارد، نقشی را ایفا می‌کنم. خیلی خوشحال هستم که در فیلمی بازی می‌کنم که کارگردان آن یک کارگردان باسواد و حرفه‌ای در سینما است.

این بازیگر در ادامه به بحث کمبود فیلمنامه‌های طنز در سینما و تلویزیون اشاره کرد و گفت: یکی از بزرگ‌ترین اتفاقاتی که به رسانه و سینما ضربه می‌زند، بحث فیلمنامه است که با آن روبرو هستیم، زیرا بعضی خط‌قرمزها را خود ما ایجاد می‌کنیم.

مسعودی درباره وضعیت روزنامه‌ها و همکاری نکردن هنرمندان با رسانه‌ها گفت: کسی نباید دلخور شود. واقعاً عده‌ای از هنرمندان خسته‌اند. از صحبت خسته شده‌اند. آن‌قدر در این سال‌های اخیر مشکلات و گرفتاری‌ها زیاد شده است که مردم اکثر غمگین هستند. به من نگاه نکنید، من الکی‌خوش هستم. سال‌های 1390 تا 1393 داستان غم‌انگیزی داشتم. روزی این داستان غم‌انگیز را خواهم نوشت و در سینما آن را خواهم ساخت که در عین حال که مردم می‌خندند، گریه هم کنند.

انتهای پیام/