به گزارش هنرآنلاین ، این نمایش که پیش‌ازاین در سالن خصوصی هما روستا اجرا شده بود، از ۸ شهریورماه در تالار وحدت اجرای دوباره خود را آغاز کرد و تا ۲۵ مهرماه ادامه خواهد داد. با توجه به میزان فروش این نمایش و ادامه اجرای آن "کالیگولا" می‌تواند پرفروش‌‌ترین نمایش مهروموم‌های اخیر باشد.

صابر ابر، امیر جدیدی، پانته‌آ پناهی‌ها، رامین سیاردشتی، جواد نمکی، مهدی کوشکی، داریوش موفق، علی باقری، فرشید شایسته در این نمایش بازی دارند. شایا قاسم‌پور نمایشنامه آلبر کامو را ترجمه کرده است.

این نمایشنامه از نوشته‌های مهم آلبر کامو است که بارها توسط کارگردان‌های مختلف روی صحنه رفته است. همایون غنی‌زاده که به‌جای آتیلا پسیانی عهده‌دار نقش "کرئا" هم است، "کالیگولا" را ۵ سال پیش در جشنواره تئاتر تالین (کشور استونی) و در بهار ۱۳۸۹ در تماشاخانه ایرانشهر اجرا کرد.

این نمایش بر پایه زندگی کالیگولا سومین امپراتور روم نوشته شده است که در ۲۱ سالگی بر تخت امپراتوری نشست و در سال ۴۱ میلادی کشته شد.

نمایش "ویز و نویز" در تماشاخانه استاد انتظامی

نمایش "ویز و نویز" به کارگردانی "سید محمد خالقی" و نویسندگی "علی نرگس نژاد" از ۱۶ مهرماه در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه رفته است.

یعقوب برای احساس دینی که به دوست خود دارد قید نامزد خود را می‌زند و سراغ زن یاسر می‌رود و ...

از بازیگران این نمایش می‌توان به: سید یاسر خالقی، سمیرا سهرابی، شکوفه سلیمانیان و الهام فرج پور مقدم اشاره کرد.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به: "محمد نژاد" دستیار و برنامه‌ریز، "آروین شاه‌حسینی" بازیگردان، "امیر تاروردی" ساخت تیزر و عکاس، "امیر پارسائیان مهر" مشاور رسانه‌ای اشاره کرد.

نمایش "ویز و نویز" تا ۲۶ مهرماه همه‌روزه از ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/